اولین البسه تولیدی کارگاه باران به مددجویان بهزیستی اختصاص داده شد

عصر مسجدسلیمان // مدیریت کارگاه آموزشی تولیدی باران از اختصاص اولین دسته از لباسهای تولیدی این کارگاه به مددجویان بهزیستی خبرداد. به گزارش پایگاه خبری عصر مسجدسلیمان ، پیام طهماسبی مدیریت کارگاه آموزشی تولیدی باران با اع ...

عصر مسجدسلیمان // مدیریت کارگاه آموزشی تولیدی باران از اختصاص اولین دسته از لباسهای تولیدی این کارگاه به مددجویان بهزیستی خبرداد.

به گزارش پایگاه خبری عصر مسجدسلیمان ، پیام طهماسبی مدیریت کارگاه آموزشی تولیدی باران با اعلام خبر فوق اظهار داشت : با توجه به اینکه یکی از اهداف ما در کنار مبحث کارآفرینی ، امور خیریه و کمک به افراد و خانواده های بی بضاعت میباشد با تلاش شبانه روزی پرسنل کارگاه توانستیم  تعداد ۶۳ عدد لباس فرم برای ۶۳ نفر از مددجویان مرکز آموزشی توانبخشی امید به صورت رایگان تولید و آماده کنیم که با حضور مسئولین این مرکز ، البسه تحویل آنها داده شد.

وی ادامه داد : در حال حاضر سفارش تهیه لباس فرم دو مدرسه رخش و نواب صفوی در دستور کار قرار دارد که امیدواریم با حمایت و عنایت مسئولین شهرستان و مشارکت مردم بتوانیم گامهای مثبت دیگری جهت انجام امور خیریه و کاهش و زدایش فقر از شهرستان مسجدسلیمان برداریم.

 

نام:

ایمیل:

نظر: