پیام نایب رئیس شورای شهر مسجدسلیمان به مناسبت فرارسیدن روز کارآفرینی

عصر مسجدسلیمان //وحید زمانی حموله نایب رئیس شورای شهر مسجدسلیمان در پیامی روز کار آفرینی را تبریک گفت که متن آن به شرح ذیل است: کار آفرینی نوعی عبادت و ارزش آفرینی هست مقام معظم رهبری بسمه تعالی نقش شایسته کارآفرینی و تآ ...

عصر مسجدسلیمان //وحید زمانی حموله نایب رئیس شورای شهر مسجدسلیمان در پیامی روز کار آفرینی را تبریک گفت که متن آن به شرح ذیل است:

کار آفرینی نوعی عبادت و ارزش آفرینی هست

مقام معظم رهبری

بسمه تعالی
نقش شایسته کارآفرینی و تآثیر آن در رشد و توسعه اقتصادی ، توانمند سازی منابع انسانی ، اشتغال زایی، استقرار و توسعه عدالت اجتماعی ، حضور گسترده و فعال در بازارهای جهانی ، فقرزدایی و افزایش امید به زندگی ، بر کسی پوشیده نیست. از این رو کشورهای مختلف در دهه های اخیر با توجه به نقش مؤثر و مثبت کارآفرینان اقتصادی در توسعه جامعه ، بهره برداری از این توانمندی را مورد توجه قرار داده اند. دستاورد راهبردی سیاست های کارآفرینانه، دو پیامد مهم ایجاد اشتغال و پیشرفت است که هر دو در خدمت توسعه عدالت اجتماعی خواهند بود.
از سوی دیگر تحولات و دگرگونی های شگرف و عظیمی که به دلیل رشد فزاینده دانش ، صنعت و فناوری در زندگی بشر رخ داده موجب شده تا کشورهای مختلف راهکارهای مناسب و مؤثری را برای بهره گیری هر چه بیشتر از این تحولات بیابند و به کار بندند و به همین علت اندیشمندان عصر کنونی کارآفرینی را شیوه نوین زندگی دانسته اند.
اهتمام به کارآفرینی و ارائه ایده های نو و بکر می تواند علاوه بر ایجاد اشتغال برای فرد کارآفرین، موجبات ارتزاق افراد دیگر را فراهم آورد.
تلفیق دانش روز و تخصص های مدرن با سرمایه پدران و مادران هرچند که اندک باشد، می تواند کارآیی بسیاری داشته باشد وآموزش فنی وحرفه ای بعنوان متولی اصلی آموزشهای مهارت محور در تربیت نیروی کار ماهر و متخصص مورد نیاز بخشهای مختلف جامعه در راستای تحقق شعار هر ایرانی یک مهارت نقش مؤثری در ارتقای بهره وری و توسعه پایدار خواهد داشت.
اینجانب ضمن تبریک و تهنیت روز ملی مهارت ، کارآفرینی و آموزش های فنی و حرفه ای از همه جوانانی که کار را با اخلاق عجین کرده و کارآفرینی را شیوه زندگی و کار خود قرار داده اند تشکر می کنم و امیدوارم در پرتو آرمانهای بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران امام خمینی ( ره ) و با بهره گیری از رهنمودهای مقام معظم رهبری( مدظله العالی ) و هم افزایی توانمندی های کارآفرینان در سال رونق تولید بتوانیم در این مسیر افتخار آفرین با گامهایی استوار حرکت نمائیم.

وحید زمانی حموله
خادم مردم در شورای اسلامی شهر مسجدسلیمان

نام:

ایمیل:

نظر: