در صورت توافق ارتش ۶۵ هکتار از زمین های ارتش برای ساخت ۱۱۰۰ واحد مسکونی جهت جابجایی ساکنان بافت فرسوده واگذار خواهد شد

عصر مسجدسلیمان // جلسه شورای هماهنگی مدیریت بحران شهرستان مسجدسلیمان با حضور سردار سرلشکرپاسدار حسین سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، سردار سرتیپ حسن شاهوارپور فرمانده سپاه حضرت ولیعصر(عج) خوزستان  ، علی عسگ ...

عصر مسجدسلیمان // جلسه شورای هماهنگی مدیریت بحران شهرستان مسجدسلیمان با حضور سردار سرلشکرپاسدار حسین سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، سردار سرتیپ حسن شاهوارپور فرمانده سپاه حضرت ولیعصر(عج) خوزستان  ، علی عسگر ظاهری نماینده مردم درمجلس شورای اسلامی، سرپرست فرمانداری ، امام جمعه شهرستان و مدیران و روسای ادارات صبح امروز در سالن جلسات سپاه ناحیه مقاوت بسیج شهرستان برگزار شد.

 

به گزارش پایگاه خبری عصر مسجدسلیمان علی عسگر ظاهری نماینده مردم مسجدسلیمان در مجلس شورای اسلامی در سخنانی اظهار کرد: پس از زلزله مسجدسلیمان بسیاری از مدیران کشوری و استانی به مسجدسلیمان آمدند و همگی به این نتیجه رسیده اند که برای بافت فرسوده شهر باید فکری اساسی شود.

نماینده مردم مسجدسلیمان در مجلس شورای اسلامی گفت: ۶۲ مدرسه مسجدسلیمان دچار خسارت شده اند که ۱۶ مدرسه باید تخریب و از نو ساخته شود، ۵ مدرسه احتیاج به بازسازی کامل و ۴۱ مدرسه نیز باید تعمیرات اساسی در آن صورت بگیرد.

ظاهری در بخش دیگری از سخنان خود عنوان کرد : یکی از اساسی ترین کارهایی که باید در مسجدسلیمان صورت بگیرد ساخت ۱۱۰۰ واحد مسکونی جهت جابجایی ساکنان بافت فرسوده است که بنده با سازمان مدیریت بحران صحبت هایی انجام داده ام و از آن جا که در مسجدسلیمان زمینی برای ساخت و ساز وجود ندارد که در صورت توافق ارتش ۶۵ هکتار از زمین های ارتش برای ساخت ۱۱۰۰ واحد به نهاد مربوطه واگذار خواهد شد و در ازای زمین دولت زمینی را در شهرهای دیگر به ارتش واگذار نماید که در همین رابطه نیز روز یکشنبه در سازمان برنامه و بودجه با حضور نماینده ارتش جلسه ای را برگزار خواهیم کرد چرا که این امکان وجود ندارد برای ۱۱۰۰ خانوار در مسجدسلیمان بخواهیم خانه رهن و اجاره نماییم.

نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی گفت: سپاه پاسداران همان گونه که تاکنون در کنار مردم بوده است انتظار داریم علاوه بر این که در بحث بازسازی به ما کمک کنند در مبحث در اختیار گرفتن زمین ارتش برای احداث۱۱۰۰ واحد نیز رایزنی کند.

 

نام:

ایمیل:

نظر: