با پیگیری های نماینده مردم مسجدسلیمان ،آمبولانس های جدید در اختیار پایگاه های اورژانس شهرستان قرار خواهند گرفت

عصر مسجدسلیمان // رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان مسجدسلیمان از اختصاص آمبولانس های جدید به این شهرستان با پیگیری نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی خبر داد. به گزارش پایگاه خبری عصر مسجدسلیمان،دکتر سرمست ضمن اعلام خبر ف ...

عصر مسجدسلیمان // رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان مسجدسلیمان از اختصاص آمبولانس های جدید به این شهرستان با پیگیری نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری عصر مسجدسلیمان،دکتر سرمست ضمن اعلام خبر فوق افزود:کمبود آمبولانس بعنوان یکی از مشکلات همیشگی بهداشت و درمان شهرستان مسجدسلیمان مطرح بوده است و نیازمند نگاه ویژه مسئولین امر است.

وی افزود:طی سه سال گذشته با پیگیری های ویژه مهندس ظاهری،نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی اتفاقات بزرگی در حوزه بهداشت و درمان شهرستان رخ داده است و ناوگان اورژانس نیز از این تلاش ها بی بهره نبوده است و پایگاه های اورژانس شهرستان تقویت شدند.

دکتر سرمست افزود:خوشبختانه با پیگیری های جدید مهندس ظاهری قرار است پنج دستگاه آمبولانس جدید به این حوزه انتخابیه داده شود که امیدوارم سهم مسجدسلیمان در این زمینه بصورت ویژه دیده شود.

نام:

ایمیل:

نظر: