طبق برنامه ریزی های قبلی همراه تعدادی از اعضای کمیسیون انرژی به منظور تحکیم روابط و بررسی چگونگی تداوم همکاری در حوزه انرژی به کشور کره جنوبی سفر کردیم / با هماهنگی های بعمل آمده به زودی به حوزه انتخابیه باز خواهم گشت

عصر مسجدسلیمان // علی عسگر ظاهری نماینده مردم مسجدسلیمان ، لالی، اندیکا و هفتکل در مجلس شورای اسلامی ضمن ابراز تاسف از وقوع پدیده زمین لرزه و ایجاد خسارت به شهروندان اظهار داشت:از همان دقایق اولیه وقوع این پدیده در تماس ...

عصر مسجدسلیمان // علی عسگر ظاهری نماینده مردم مسجدسلیمان ، لالی، اندیکا و هفتکل در مجلس شورای اسلامی ضمن ابراز تاسف از وقوع پدیده زمین لرزه و ایجاد خسارت به شهروندان اظهار داشت:از همان دقایق اولیه وقوع این پدیده در تماس با مسئولین،کشوری،استانی و شهرستانی خواستار بسیج همه امکانات برای رسیدگی فوری و مناسب به مردم شدم.

وی ادامه داد : طبق برنامه ریزی های قبلی دیروز همراه تعدادی از اعضای کمیسیون انرژی مجلس به منظور تحکیم روابط و بررسی چگونگی تداوم همکاری در حوزه انرژی ،به کشور کره جنوبی سفر کردیم.

وی افزود: با توجه به وقوع زمین لرزه اعلام کردم که خواهان بازگشت به کشور و حضور در بین مردم شریف مسجدسلیمان هستم که طبق هماهنگی های بعمل آمده به زودی به حوزه انتخابیه باز خواهم گشت.

نام:

ایمیل:

نظر: