استخر بزرگ سرپوشیده هوانیروز مسجدسلیمان به بهره برداری رسید

عصز مسجدسلیمان // با حضور حجت السلام والمسلمین حیدر حجتی نیا سرپرست فرمانداری، امیر سرتیپ دوم قربانی فرماندهی هوانیروز کشور، امینی امام جمعه شهرستان ،امیرسرتیپ دوم خاموشی فرماندهی پایگاه دوم رزمی هوانیروز و جمعی از مدیرا ...

عصز مسجدسلیمان // با حضور حجت السلام والمسلمین حیدر حجتی نیا سرپرست فرمانداری، امیر سرتیپ دوم قربانی فرماندهی هوانیروز کشور، امینی امام جمعه شهرستان ،امیرسرتیپ دوم خاموشی فرماندهی پایگاه دوم رزمی هوانیروز و جمعی از مدیران شهرستانی، استخر بزرگ سرپوشیده هوانیروز مسجدسلیمان به بهره برداری رسید.
به گزارش پایگاه خبری عصر مسجدسلیمان حیدر حجتی نیا سرپرست فرمانداری شهرستان مسجدسلیمان در اینخصوص با اشاره به اینکه ورزش را کم هزینه ترین ابزار برای ایجاد شور و نشاط و امید در بین مردم عنوان کرد و آن را عامل موثری در ارتقاء سلامت و ترویج صلح و دوستی برشمرد و تصریح کرد: آنچه در دنیای امروز میتواند مردم و ملت ها را بیشتر به هم نزدیک نماید فرهنگ ورزش و روحیه مشارکت پذیری و همدلی است که باید از سنین پائین تر در بین افراد جامعه نهادینه شود.

حجتی نیا با بیان این نکته که این شهرستان یکی از شهرستان های پرجمعیت استان خوزستان می باشد ، پتانسیل های ورزشی این شهرستان را خوب توصیف کرده و گزارشی از مدال آوران ملی و کشوری و همچنین فضاها و امکانات ورزشی سطح شهرستان مسجدسلیمان ارائه نمود.
وی در پایان گفت : با توجه به اینکه مدیریت شهری و روستائی شهرستان آمادگی لازم را برای اختصاص زمین و تجهیز اماکن ورزشی دارند گفت از مسئولان ملی و استانی خواستاریم در زمینه ساخت مجموعه های ورزشی  نگاه ویژه ای به این شهرستان داشته باشند.

 

نام:

ایمیل:

نظر: