آیین افتتاح زمین مینی گلف شهرستان مسجدسلیمان برگزار شد

عصر مسجدسلیمان // آیین افتتاح زمین مینی گلف شهرستان مسجدسلیمان با حضور نماینده ، سرپرست فرمانداری و علاقمندان به این رشته ورزشی روز جمعه ۹۷/۹/۹ در پارک ۱۱ هکتاری شهرستان برگزار شد. به گزارش پایگاه خبری عصر مسجدسلیمان مهن ...

عصر مسجدسلیمان // آیین افتتاح زمین مینی گلف شهرستان مسجدسلیمان با حضور نماینده ، سرپرست فرمانداری و علاقمندان به این رشته ورزشی روز جمعه ۹۷/۹/۹ در پارک ۱۱ هکتاری شهرستان برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری عصر مسجدسلیمان مهندس اردوان قنبری سرپرست فرمانداری شهرستان درآیین افتتاح زمین مینی گلف شهرستان مسجدسلیمان در سخنانی با اشاره به نقش ورزش در میان همه اقشار سنی مختلف اظهار داشت : ورزش از اموری است که نه سن و سال می شناسد و نه مختص به یک اداره خاصی میباشد.

قنبری ادامه داد: ورزش در درمان بسیاری از بیماری ها از جمله افسردگی تأثیر به سزایی دارد. ۳۰ دقیقه ورزش در روز می تواند آثار افسردگی را به اندازه برخی روش های روانی- درمانی و داروهای ضد افسردگی کاهش دهد.

سرپرست فرمانداری مسجدسلیمان افتتاح زمین مینی گلف در ورودی شهر را یک نکته مثبت برای جذب مهمانان به این مکان دانست و ابراز امیدواری کرد با تکمیل و افزایش چنین فضاهایی شاهد رشد موثر ورزش میان جوانان و به دنبال آن سلامتی جامعه باشیم.

وی در پایان از زحمات ابوذر شجاعی رئیس و میلاد حاجیپور دبیر هیئت گلف مسجدسلیمان تشکر و قدردانی نمود.

 

نام:

ایمیل:

نظر: