دیدار فرمانده و کارکنان سپاه شهرستان مسجدسلیمان با حجت الاسلام و المسلمین امینی

عصر مسجدسلیمان // فرمانده و کارکنان سپاه پاسداران شهرستان مسجدسلیمان با حجت الاسلام و المسلمین امینی امام جمعه دیدار کردند. به گزارش پایگاه خبری عصر مسجدسلیمان در این دیدار صمیمی، سرهنگ رحیمی حسینی در ابتدا ضمن تسلیت ایا ...

عصر مسجدسلیمان // فرمانده و کارکنان سپاه پاسداران شهرستان مسجدسلیمان با حجت الاسلام و المسلمین امینی امام جمعه دیدار کردند.

به گزارش پایگاه خبری عصر مسجدسلیمان در این دیدار صمیمی، سرهنگ رحیمی حسینی در ابتدا ضمن تسلیت ایام محرم و اربعین حسینی و همچنین تشکر از زحمات چندین ساله و شبانه روزی حاج اقا امینی در شهرستان عنوان نمود : یکی از خصوصیات ارزشمند حاج اقا امینی مبارزه با فساد مالی،اداری در شهرستان میباشد، که همین خصوصیت موجب شد که برخی تهمت های ناروا توسط برخی افراد در شبکه های اجتماعی بر علیه امام جمعه محبوب شهرستان صورت گیرد.

سرهنگ حسینی افزود : از آنجا که از نزدیک شاهد فعالیتهای بی نظیر امام جمعه محترم در زمینه پیگیریهای شبانه روزی و دلسوزانه مشکلات ومعظلات شهرستان بوده وهستیم و شائبه ای در این امور نیست لذا حمایت قاطع خود را از ایشان اعلام می نماییم.

در ادامه جلسه حاج اقا امینی ضمن خیر مقدم و تسلیت ایام سوگواری اباعبدالله الحسین و اشاره به عظمت اربعین حسینی اظهار داشت :هر دولتی اگر بخواهد اب بیست میلیون نفر را در چند روز تهیه کند دچار مشکل میشود، اما ببینید در ایام اربعین حسینی چگونه از بیست میلیون زوار، توسط خود مردم پدیرایی میگردد.
حجت الاسلام و المسلمین امینی در پایان جلسه در خصوص تهمت های منتشر شده در فضای مجازی بیان نمود : نکته ای که برایم جالب بود در خصوص (خانه میلیاردی در کیانپارس) که یاد خاطره ای افتادم که سال ها پیش، چند مدیر یک اداره در همین شهر، یازده میلیارد تومان پول بیت المال را در حساب شخصیشان واریز کردند و قرار بود با این پول ها در کیانپارس برج بسازند! که به لطف خداوند جلوی این افراد گرفته شد. یا مورد دیگر، ساخت مسجد جنب ورزشگاه شهید بهنام محمدی را گفتند بساز بفروشی..

ایشان همچنین به پیگیری های بلند مدت خود با وزارت راه برای ایجاد جاده میانبر مسجدسلیمان-اهواز و همچنین دیدار با وزیر نفت وقت (دکتر میرکاظمی) در خصوص نداشتن گاز شهری و تخصیص ۱۲میلیارد تومان بودجه خارج از نوبت جهت این پروژه در شهرستان و…. اشاره کرد.

وی در پایان ضمن تشکر از فرمانده سپاه و کارکنان سپاه شهرستان اظهار داشت: اینگونه حملات و اَعمالِ سخیفانه؛ نمیتواند جلوی اینجانب را در حمایت از حقوق مردمم، شهرم،ایران و انقلاب اسلامی باز دارد.

 

نام:

ایمیل:

نظر: