دیدار سرپرست فرمانداری شهرستان مسجدسلیمان با فعالان محیط زیست

عصر مسجدسلیمان // جلسه مهندس اردوان قنبری سرپرست فرمانداری شهرستان مسجدسلیمان با جمعی از مدیران انجمن های فعال در حوزه محیط زیست شهرستان روز دوشنبه ۹۷/۰۷/۳۰ در محل فرمانداری برگزار گردید. در ابتدای این نشست ، فرشاد خدادا ...

عصر مسجدسلیمان // جلسه مهندس اردوان قنبری سرپرست فرمانداری شهرستان مسجدسلیمان با جمعی از مدیران انجمن های فعال در حوزه محیط زیست شهرستان روز دوشنبه ۹۷/۰۷/۳۰ در محل فرمانداری برگزار گردید.

در ابتدای این نشست ، فرشاد خدادادیان مشاور فرماندار در حوزه محیط زیست ضمن خیرمقدم به حاضرین در جلسه و اشاره به سالروز حمله موشکی رژیم بعث عراق به مسجدسلیمان در ۳۰ مهرماه سال ۶۷ ، یاد و خاطره شهدا و جانبازان این حمله ناجوانمردانه را گرامی داشت.

در ادامه فیلم کوتاه پاکبان به کارگردانی سرکار خانم مانا موسوی برای حاضرین به نمایش گذاشته شد.

در ادامه مهندس اردوان قنبری سرپرست فرمانداری شهرستان ،ضمن تبریک به کارگردان جوان  فیلم پاکبان ، آن را اثری پرمحتوا از نظر فرهنگی و تاثیرگزار دانست و اظهار داشت : جهت فرهنگ سازی در جامعه نیازمند چنین فعالیت های هنری هستیم و امیداوریم بتوانیم درکارهای آینده چنین فعالیت هایی را مورد حمایت قرار دهیم.

وی ضمن اشاره به جایگاه ویژه سمن ها و لزوم حمایت از آنها تصریح کرد : سازمانهای مردم نهاد بازوان توانمند دولت و دستگاههای اجرایی کشور میباشند که با مشارکت آنها در کارهای عمرانی و فرهنگی شاهد آبادانی کشور عزیزمان خواهیم بود.

سپس هوشنگ عالی نسب مدیر انجمن همیاران مسجدسلیمان و سرکار خانم حافظی عضو این انجمن، به گوشه ای از فعالیت های انجام گرفته توسط اعضای این انجمن و نیز برنامه های آتی در شهرستان اشاره نمود.

در ادامه سرکار خانم شیروانی ، نماینده سمن های محیط زیست در اداره منابع طبیعی و آبخیزداری ، ضمن گلایه به نوع برخورد بعضی از مسئولین شهری با گروههای مردم نهاد ، بر لزوم همکاری دستگاههای متولی با انجمن های محیط زیست تاکید نمود.

سپس جناب آقایان حسین حیدری و علی راکی از مدیران مجموعه سرواندیشان به شرح فعالیت های انجام شده توسط اعضای این مجموعه پرداختند که مهمترین آنها : نهالکاری در روستای یکمهه ، نهالکاری در محله کلگه ، اجرای سیستم آبیاری قطره ای و مراقبت از نهالهای کاشته شده ، مهیا نمودن زمین ورزشی در محله کلگه بود که در این ارتباط دو کلیپ در سالن جلسه به معرض نمایش گذاشته شد.

در پایان جلسه با اهدا لوح سپاس به مدیران دو انجمن همیاران و سرواندیشان ، از تلاشهای آنها تقدیر بعمل آمد.

 

 

نام:

ایمیل:

نظر: