جلسه مدیریت بحران شهرستان مسجدسلیمان برگزار شد

عصر مسجدسلیمان // جلسه مدیریت بحران شهرستان مسجدسلیمان روز چهارشنبه مورخ ۹۷/۰۷/۲۵ در محل فرمانداری مسجدسلیمان برگزارشد. به گزارش پایگاه خبری عصر مسجدسلیمان دراین جلسه مهندس اردوان قنبری سرپرست فرمانداری شهرستان اظهار داش ...

عصر مسجدسلیمان // جلسه مدیریت بحران شهرستان مسجدسلیمان روز چهارشنبه مورخ ۹۷/۰۷/۲۵ در محل فرمانداری مسجدسلیمان برگزارشد.

به گزارش پایگاه خبری عصر مسجدسلیمان دراین جلسه مهندس اردوان قنبری سرپرست فرمانداری شهرستان اظهار داشت: ما در کمربند زلزله قرار داریم و اگر تاکنون خوشبختانه اتفاقی نیفتاده است دلالت بر آن ندارد که اتفاق نخواهد افتاد ،دیدیم در سال گذشته رانش زمین در منطقه نفتک ۲۵ خانوار گرفتار شدند که یک چالش برای شهرستان بوجود آورد و چندین دستگاه اداری را درگیر نمود.

قنبری افزود: نگرانی وقایع طبیعی را داریم و نباید خودمان به آن کمک کنیم و همیشه پیشگیری بهتر از درمان است و این را باید سرلوحه کار خود قرار دهیم.

سرپرست فرمانداری مسجدسلیمان در ادامه گفت:عدم واگذاری زمین مناسب باعث شد مردم با تصرف غیرقانونی مشکلاتی را بوجود آورند که زنجیره وار تسری پیدا می کند.نوع  ساخت وساز در شهر با توجه به طول وعرض شهر در ارتفاعات با شیبهای نامناسب و مصالح نامرغوب که بخشی ازآن از گذشته میباشد ایجاب میکند که آمادگی کامل داشته باشیم.

وی با اشاره به فاز های بحران قبل ، حین وبعد افزود: درفاز قبل باید جلوی ساخت وسازهای غیرمجاز را بگیریم و در حین بحران با داشتن  آمادگی می توانیم در کمترین زمان کمک کنیم.

مهندس قنبری درآخر با اشاره به موضوع پدافند غیرعامل خواستار استمرار در آموزشهای اصولی در این زمینه شد و از سازمان محیط زیست خواست نسبت به تعمیر و راه انداری دستگاه سنجش الودگی اقدام نماید.

 

نام:

ایمیل:

نظر: