شهدای دفاع مقدس بهترین نمونه و الگو برای کلیه مردم به خصوص مسئولین هستند که برای آرامش مردم تا سرحد جان خویش پیش رفتند

عصر مسجدسلیمان // مهندس حمزه نجف پور دبیر شورای شهر مسجدسلیمان طی پیامی خواستار حضور پرشور مردم مسجدسلیمان جهت تشییع و تدفین پیکر ۲ تن از شهدای گمنام دفاع مقدس در تاریخ ۹۶/۱۲/۱ در  پارک ملت منطقه بی بیان شد. متن پیام به ...

عصر مسجدسلیمان // مهندس حمزه نجف پور دبیر شورای شهر مسجدسلیمان طی پیامی خواستار حضور پرشور مردم مسجدسلیمان جهت تشییع و تدفین پیکر ۲ تن از شهدای گمنام دفاع مقدس در تاریخ ۹۶/۱۲/۱ در  پارک ملت منطقه بی بیان شد.

متن پیام به شرح ذیل میباشد:

*وَلا تَحسَبَنَّ الَّذينَ قُتِلوا في سَبيلِ اللَّهِ أَمواتًا ۚ بَل أَحياءٌ عِندَ رَبِّهِم يُرزَقونَ*

*هرگز گمان مبر کسانی که در راه خدا کشته شدند، مردگانند! بلکه آنان زنده‌اند، و نزد پروردگارشان روزی داده می‌شوند.*

*✔ مردم غیور و ارزشمند مسجدسلیمان همواره در مهمان نوازی نقل محافل و مجالس بودند چه برسد به اینکه این مهمانان از شهدای گمنام ۸ سال دفاع مقدس باشند.*

*✔باشرکت پرشور همه مردم مسجدسلیمان در مراسم تشییع و تدفین پیکر پاک شهیدان گمنام دفاع مقدس با مادران شهیدان گمنام همدردی خواهند نمود.*

*✔شهدای دفاع مقدس بهترین نمونه های معاصر برای کلیه مردم به خصوص مسئولین هستند که برای آرامش مردم تا سرحد جان پیش رفتند .*

همزمان با سالروز شهادت بانوی عالم ، دخت پیامبر حضرت فاطمه الزهرا (س) در روز سه شنبه مورخ ۹۶/۱۲/۰۱ راس ساعت ۱۰ صبح ، پیکر مطهر دو تن از شهدای گمنام ۸ سال دفاع مقدس در پارک ملت واقع در بی بیان به آرامگاه ابدیشان سپرده خواهند شد.

یقینا حضور پرشور و تشریف فرمایی شما مردم غیور و ولایت مدار در این مراسم میتواند تسلئ خاطر ماداران منتظر شهیدان گمنام باشد.

مردم شهر اولین ها با تقدیم یک هزار شهید به انقلاب و اسلام ثابت کردند ، برای دفاع از خاک خود و دفع هرگونه تجاوزی آماده فرمانبری از امام زمان خود هستند و قطعا با حضور خود بار دیگر با آرمانهای امام و انقلاب تجدید بیعت خواهند نمود.

مطابق فرمایش *رهبری* که در خصوص شهیدان می فرمایند : زنده نگه داشتن یاد شهیدان کمتر از شهادت نیست ، اگر به بررسی و واکاوی ابعاد شخصیتی شهیدان جنگ تحمیلی بپردازیم به این نکته خواهیم رسید که ترس از خداوند متعال صفت مشترک همه آن سروران بود و ثابت شده است هرگاه این صفت کم رنگتر شود علاوه بر کاهش ارزشهای انسانی و اخلاقی چه مصیبت ها و مشکلاتی برای سایرین ایجاد خواهدنمود .
براستی شهدا با درنظر گرفتن خداوند ناظر و الگو برداری از سیره ائمه اطهار راه سعادت را پیمودند .

امید است با تبعیت از این نمونه ها و به کار بستن این ارزشها در زندگی خود بتوانیم ادعا کنیم مسلمان واقعی هستیم .

در خاتمه فرارسیدن سالروز شهادت دخت نبی الکرم (ص) حضرت فاطمه الزهرا (س) را خدمت همه مردم متدین و ولایت مدار مسجدسلیمان تسلیت و تعزیت عرض مینمایم.

*حمزه نجف پور*
*دبیرشورای اسلامی شهر مسجدسلیمان*

نام:

ایمیل:

نظر: