اولین دوره مسابقات رباتیک دانش آموزی مسجدسلیمان برگزار گردید

عصر مسجدسلیمان // اولین دوره مسابقات رباتیک دانش آموزی مسجدسلیمان به مناسبت دهه فجر به همت کانون شکوفایی خلاقیت و نوآوری(پارک علم و فناوری)مسجدسلیمان و با همکاری خوب کمیته بازیها و ورزش های الکترونیک، صنایع رباتیک آراد و ...

عصر مسجدسلیمان // اولین دوره مسابقات رباتیک دانش آموزی مسجدسلیمان به مناسبت دهه فجر به همت کانون شکوفایی خلاقیت و نوآوری(پارک علم و فناوری)مسجدسلیمان و با همکاری خوب کمیته بازیها و ورزش های الکترونیک، صنایع رباتیک آراد و اداره آموزش و پرورش امروز در سالن عفاف برگزار شد.

مهندس محبی مدیر کانون شکوفایی خلاقیت و نوآوری (پارک علم و فناوری)مسجدسلیمان اظهار کرد: دانش اموزان منابع انسانی بازار کار در آینده هستند که با فرایندآموزش و پرورش به نقطه مطلوب میرسند و برای اینکه بتوانند استعداد های خود را شکوفا کنند در کنار آموزش صحیح داشتن انگیزه و اعتماد بنفس لازمه رشد و تعالی آنها می باشد.
و یکی از عواملی که میتواند در دانش آموزان انگیزه واعتماد به نفس را سبب شود تشویق آنها و توجه به استعدادها و علاقه مندی های آنها است و خوشبختانه با فعالیت های خوبی که در صنایع رباتیک توسط جناب ارسطو و تیم ساعی ایشان در مسجدسلیمان از قبل صورت گرفته بود این بستر برای برگزاری مسابقات رباتیک فراهم شده بود و این دوره که اولین دوره مسابقات رباتیک نیز بود با استقبال خوبی روبه رو شد.

وی در ادامه تصریح کرد:در اولین مسابقات رباتیک شهرستان مسجدسلیمان ۵۴ دانش آموز شرکت کردند که در ۳ آیتم جنگجوی ابتدایی و پیشرفته، فوتبالیست و ربات های آتش نشان به رقابت پرداختند.

در پایان مسابقات به ترتیب نفرات ذیل حائز عناوین برتر شدندکه با اهدا جوایز نقدی از طرف پارک علم و فناوری خوزستان از آنان تقدیر شد.

آتش نشان

۱. علی پاکروان(ماراتن)
۲. ارشیا یوسفی
۳. کیارش اکبری نیا

فوتبالیست

۱. علی مرشدی
۲. فرید علیجانی
۳. حمیدرضا بارانی

جنگجوی ابتدایی

۱. امیرمحمد جلیلی
۲.محمدحسین میرقائد
۳.ابولفضل مدملی(خروس جنگی)

جنگجوی پیشرفته

۱. تیم گلادیاتور m.i.s
امیرمحمدکریمی-ایلیا ایزدیان

۲.مهدی بنام(Fire 4)

۳.حسین صفری (تلاشگر)

لازم به ذکر میباشد تیم اجرایی روبورایانه(نمایندگی صنایع رباتیک آراد) کمیته رباتیک شهرستان:

خانم فرخنده زمانپور
خانم یاسمن باقری
خانم مهناز عباسی
خانم حدیث مرتضایی راد
آقای حبیب خدادادی آرپناهی
آقای رسول آرای

داوری این مسابقات را برعهده داشتند که در پایان توسط کانون شکوفایی خلاقیت و نوآوری (پارک علم و فناوری)از آنان تجلیل و تکریم به عمل آمد.

 

نام:

ایمیل:

نظر: