حمایت مدیریت باشگاه نفت از کادر فنی و بازیکنان / با همدلی و اتحاد، نفت مسجدسلیمان را تا لیگ برتر حمایت خواهیم کرد

  عصر مسجدسلیمان // مربی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان گفت : مدیریت باشگاه نفت مسجدسلیمان از کادرفنی تیم فوتبال حمایت می‌کند.   به گزارش پایگاه خبری عصر مسجدسلیمان ایمان قاضی چهره محبوب ورزش مسجدسلیمان گفت: با توجه ...

 

عصر مسجدسلیمان // مربی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان گفت : مدیریت باشگاه نفت مسجدسلیمان از کادرفنی تیم فوتبال حمایت می‌کند.

 

به گزارش پایگاه خبری عصر مسجدسلیمان ایمان قاضی چهره محبوب ورزش مسجدسلیمان گفت: با توجه به تغییر شرایط جذب بازیکن در لیگ دسته اول کشور و کاهش سهمیه بزرگسالان و زیر ۲۳ سال  شرایط برای جذب بازیکن کمی سخت تر از فصول قبل شده است به همین دلیل با توجه به خط مشی مدیریت کلان شهر و مدیریت کلان مناطق نفت خیز جنوب و نفت و گاز مسجدسلیمان همچنین نگاه باشگاه و مدیر عامل محترم در راستای استفاده از نیروهای بومی لایق و توانمند در این راستا با نظر سرمربی محترم باشگاه و با توجه به بودجه مصوب شده فصل نقل و انتقالاتی امسال سعی بر جذب حداکثری بازیکنان بومی و توانمند نمودیم.

 

قاضی ادامه داد: امیدوار هستیم در مسیر پیش رو هواداران محبوب نفت بختیاری در مسیر اهداف باشگاه گام بردارند.

 

قاضی ضمن اشاره به حمایت قاطع باشگاه از ابراهیم اشکش سرمربی نفت ، یادآور شد : همه درکنار هم و با اتحاد، در این مقطع حساس از سرمربی محترم، کادرفنی و بازیکنان حمایت کامل خود را اعلام می داریم و انشاالله همه ارکان باشگاه تلاش خواهند کرد با کسب نتایج مطلوب دل مردم نجیب مسجدسلیمان و تمام هواداران تیم محبوب بختیاری را شاد نماییم.

 

نام:

ایمیل:

نظر: