بازدید مدیرکل صمت خوزستان از کارخانه سیمان کارون به منظور پیگیری راه اندازی فاز دوم

عصر مسجدسلیمان // با پیگیری نماینده مجلس ، حمیدرضا فلاح مدیرکل صنعت، معدن و تجارت خوزستان به همراه پیمان مولایی سرپرست فرمانداری و عسکر شعبانی رئیس اداره صمت مسجدسلیمان از فاز دوم کارخانه سیمان کارون بازدید بعمل آوردند. ...

عصر مسجدسلیمان // با پیگیری نماینده مجلس ، حمیدرضا فلاح مدیرکل صنعت، معدن و تجارت خوزستان به همراه پیمان مولایی سرپرست فرمانداری و عسکر شعبانی رئیس اداره صمت مسجدسلیمان از فاز دوم کارخانه سیمان کارون بازدید بعمل آوردند.

به گزارش پایگاه خبری عصر مسجدسلیمان ، در این بازدید مدیر کل صمت استان خوزستان از خط تولید این کارخانه بازدید نموده و طی توضیحاتی از سوی مدیریت سیمان کارون در جریان آخرین وضعیت فاز دوم سیمان کارون و روند تولید فاز یک قرار گرفت.

مدیرکل صمت خوزستان نیز با ابراز خرسندی از ظرفیت و تحقق برنامه‌های تولید در کارخانه سیمان کارون ، از زحمات همه مدیران و کارکنان این شرکت تقدیر و تشکر نمود و قول مساعد جهت پرداخت تسهیلات برای راه‌اندازی فاز دوم این کارخانه را داد.

مولایی سرپرست فرمانداری مسجدسلیمان نیز اظهار داشت : با پیگیری نماینده مجلس و مدیران استانی ان شاءالله موانع کار به زودی برطرف خواهد شد و با شروع بکار فاز دوم این کارخانه در آینده نزدیک ضمن افزایش تولید ، اشتغال جوانان شهرستان را در پی خواهد داشت.

 

 

نام:

ایمیل:

نظر: