نقش پررنگ موزه های نفت مسجدسلیمان در استقبال از گردشگران در نوروز ۱۴۰۲ / بازدید بیش از ۵۰۰۰ نفر از چاه نفت شماره یک خاورمیانه در مسجدسلیمان

عصر مسجدسلیمان // بیش از ۵۰۰۰ گردشگر طی تعطیلات نوروز از موزه چاه نفت شماره یک خاورمیانه در مسجدسلیمان بازدید بعمل آوردند . به گزارش پایگاه خبری عصر مسجدسلیمان، مسئول موزه نفت مسجدسلیمان در این خصوص اظهار داشت: در بهار ا ...

عصر مسجدسلیمان // بیش از ۵۰۰۰ گردشگر طی تعطیلات نوروز از موزه چاه نفت شماره یک خاورمیانه در مسجدسلیمان بازدید بعمل آوردند .

به گزارش پایگاه خبری عصر مسجدسلیمان، مسئول موزه نفت مسجدسلیمان در این خصوص اظهار داشت: در بهار امسال و پس از آماده سازی موزه چاه شماره یک و پارک موزه کارخانه برق تمبی، بیش از ۵۰۰۰ هزار گردشگر و علاقمندان به آشنایی با تاریخچه فعالیت های صنعت نفت در کشورمان و منطقه از موزه چاه شماره یک بازدید نمودند .

فرید کاوش افزود : در همین مقطع زمانی بیش از ۱۱۰۰۰ نفر از شهروندان و گردشگران نیز فضای رفاهی و تفریحی پارک موزه کارخانه برق تمبی استفاده نمودند.

وی افزود:  موزه چاه شماره یک همانطور که انتظار می رفت با اقبال گردشگران مواجه شد و بخش تفریحی پارک موزه برق تمبی نیز که با همکاری مدیریت خدمات شرکت تجهیز و آماده سازی گردید با استقبال گسترده گردشگران و همشهریان مواجه شد ضمن اینکه بدلیل فضای زیبا و مطلوب این مجموعه، دو جشن فرهنگی نیز در مکان یاد شده برگزار شد.

وی خاطرنشان کرد: به منظور معرفی بیشتر جاذبه های گردشگری صنعتی مسجدسلیمان توزیع بروشور در موزه های چاه شماره یک و تمبی انجام گردید .

 

نام:

ایمیل:

نظر: