اجرای طرح پاکسازی نقاط آلوده در مسجدسلیمان

عصر مسجدسلیمان // فرمانده انتظامی مسجدسلیمان از اجرای طرح پاکسازی نقاط آلوده در این شهرستان خبر داد. به گزارش پایگاه خبری عصر مسجدسلیمان ، سرهنگ ” حمیدرضا بهاروند ” در این باره گفت: به منظور مبارزه همه جانبه ...

عصر مسجدسلیمان // فرمانده انتظامی مسجدسلیمان از اجرای طرح پاکسازی نقاط آلوده در این شهرستان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری عصر مسجدسلیمان ، سرهنگ ” حمیدرضا بهاروند ” در این باره گفت: به منظور مبارزه همه جانبه با پدیده شوم مواد مخدر و جلب رضایت شهروندان، مأموران کلانتری۱۲ طرح پاکسازی مناطق الوده جرم خیز با هدف مقابله با مجرمان پس از هماهنگی با مرجع قضائی در این شهرستان به مرحله اجرا درآوردند.

وی اظهار داشت: در ادامه اجرای طرح پاکسازی یک خرده فروش و توزیع کننده مواد مخدر شناسایی و پس از هماهنگی با مقام قضائی در عملیاتی هدفمند دستگیر و ضمن بازرسی از مخفیگاهش مقدار ۱۰کیلو ۵۰۰ گرم انواع مواد مخدرسنتی از نوع تریاک کشف شد.

سرهنگ حمیدرضا بهاروند در پايان با بیان اینکه متهم پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی تحویل داده شد، از شهروندان خواست ؛ در صورت مشاهده هرگونه فعاليت هاي غير قانوني و مجرمانه توسط افراد فرصت طلب در اسرع وقت از طريق تلفن فوريت هاي پليس ۱۱۰ اطلاع داده تا نسبت به شناسايي و دستگيري مجرمان و متخلفان اقدام شود .

نام:

ایمیل:

نظر: