۱۶ ماه از آغاز کار شوراهای شهر و روستا می گذرد و مسجدسلیمان همچنان شهردار ندارد / علیرغم حضور وزیر کشور در حوزه انتخابیه و صدور دستور در عدم کارآیی شورای مسجدسلیمان جهت تغییر و اصلاح عملکرد این شورا برای خدمت به مردم، تاکنون اقدام موثری صورت نگرفته است

عصر مسجدسلیمان // علیرضا ورناصری نماینده مسجدسلیمان،لالی،اندیکا،هفتگل،در مجلس شورای اسلامی،در جلسه علنی مجلس شورای اسلامی در تذکری شفاهی گفت: در تخصیص فصل هفتم قانون اساسی به شوراهای شهر و روستا موکد اهمیت این شوراهاست. ...

عصر مسجدسلیمان // علیرضا ورناصری نماینده مسجدسلیمان،لالی،اندیکا،هفتگل،در مجلس شورای اسلامی،در جلسه علنی مجلس شورای اسلامی در تذکری شفاهی گفت: در تخصیص فصل هفتم قانون اساسی به شوراهای شهر و روستا موکد اهمیت این شوراهاست.

به گزارش پایگاه خبری عصر مسجدسلیمان عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی افزود: شوراها شالوده قرآنی دارند و به عنوان مجلس محلی از اصول مترقی مردمسالاری دینی هستند و در کشور ما نیز نماد نقش آفرینی مردم در عرصه سیاسی و مامن ارزنده جهت پیشبرد اهداف ایده آل هستند.

وی در تذکری خطاب به وزیر کشور عنوان کرد: علیرغم حضور جنابعالی در حوزه انتخابیه و صدور دستور در عدم کارآیی شورای مسجدسلیمان جهت تغییر و اصلاح عملکرد این شورا برای خدمت به مردم، تاکنون اقدام موثری صورت نگرفته است.

نماینده مردم مسجدسلیمان در مجلس شورای اسلامی گفت: بعد از گذشت ۱۶ ماه از آغاز به کار شوراها هنوز مسجدسلیمان شهردار ندارد و این موضوع مرتبا در دیدارها و تماس های مردم از بنده مطالبه می شود که امیدوارم دستور تسریع در رسیدگی به این موضوع را صادر کنید.

نماینده مردم مسجدسلیمان در مجلس شورای اسلامی از وزیر کشور خواست تا با توجه به اینکه ۱۶ ماه از آغاز کار شوراهای شهر و روستا می گذرد و این شهر همچنان شهردار ندارد، دستور تسریع در رسیدگی به این موضوع را صادر کند.

نام:

ایمیل:

نظر: