مراسم گرامی داشت حاج عبدالعلی محمدی پدر اولین شهید انقلاب در زورخانه پوریای ولی برگزار شد

عصر مسجدسلیمان // محفل گرامیداشت حاج عبدالعلی محمدی پدر اولین شهید انقلاب در زورخانه پوریای ولی با حضور خانواده معظم شهید و جمعی از پیشکسوتان برگزار شد. به گزارش پایگاه خبری عصر مسجدسلیمان در این‌ مراسم که با حضور جمعی ا ...

عصر مسجدسلیمان // محفل گرامیداشت حاج عبدالعلی محمدی پدر اولین شهید انقلاب در زورخانه پوریای ولی با حضور خانواده معظم شهید و جمعی از پیشکسوتان برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری عصر مسجدسلیمان در این‌ مراسم که با حضور جمعی از پیشکسوتان و پهلوانان زورخانه پوریای ولی و خانواده مرحوم عبدالعلی محمدی برگزار شد، حجت الاسلام قندعلی به ایراد سخن پرداخت.

قندعلی طی سخنانی به نقش ارزنده مرحوم محمدی در تربیت اولین شهید انقلاب اسلامی اشاره و افزود: پهلوانان واقعی شهدای عزیزمان هستند که پدران و مادران شهدا در تربیت این نسل های اسطوره ای نقش بسزایی داشتند و در حقیقت دامان پاک و پر مهر آنان بود که چنین پهلوانان نامداری را در عرصه رزم واقعی پرورانید و در مقابل دیدگان همه باعث حیرت جهانیان و البته شکست ابرقدرت ها در مقابل جبهه اسلام شد.

قندعلی افزود: مرحوم عبدالعلی محمدی از نیکوکاران و خادمان اباعبدالله الحسین ع بود که در طول مدت عمر پر برکتش مرام‌پهلوانی و خیرخواهی را با پرورش اولین شهید انقلاب اسلامی مسجدسلیمان گره زد و باعث شد اولین بذر پر بار شهادت در این دیار شهید پرور جوانه بزند و برای همیشه در تاریخ ایل بختیاری ثبت و ضبط شود.

حجت الاسلام قندعلی در پایان با اشاره به ورزش عرفانی و پهلوانی در زورخانه ها افزود؛شایسته است همه ی مسئولان نسبت به حمایت و ترویج ورزش باستانی اهتمام جدی داشته باشند زیرا جزء جزء این ورزش جذاب دارای مفاهیم والای عرفانی و تربیتی است که باعث رشد همه جانبه ورزشکاران در ساحات جسمانی و روحانی خواهد شد .
گفتنی است ورزشکاران و متولیان زورخانه پوریای ولی با اجرای برنامه های متنوع ورزشی به مقام والای شهید داریوش محمدی و پیشکسوت ورزشهای باستانی مرحوم عبدالعلی محمدی ادای احترام کردند

نام:

ایمیل:

نظر: