واکنش مدیرعامل باشگاه نفت مسجدسلیمان به درگیری های روز گذشته

عصر مسجدسلیمان // مدیرعامل باشگاه نفت مسجدسلیمان ابراز امیدواری کرد این تیم با تمهیداتی که در نظر گرفته شده بار دیگر به شرایط خوب خود بازگردد. به گزارش پایگاه خبری عصر مسجدسلیمان روز گذشته شاهد اتفاقات عجیبی در تمرین تیم ...

عصر مسجدسلیمان // مدیرعامل باشگاه نفت مسجدسلیمان ابراز امیدواری کرد این تیم با تمهیداتی که در نظر گرفته شده بار دیگر به شرایط خوب خود بازگردد.

به گزارش پایگاه خبری عصر مسجدسلیمان روز گذشته شاهد اتفاقات عجیبی در تمرین تیم فوتبال نفت مسجد سلیمان بودیم که البته بلافاصله با پاسخ مدیران باشگاه مواجه شده است. به همین بهانه درباره ابهاماتی که پیرامون تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان وجود دارد با هدایت یزدی، مدیرعامل این باشگاه گفت‌وگویی داشتیم که این مصاحبه را در ادامه می‌خوانید.

او ابتدا در پاسخ به وضعیت تیم فوتبال نفت مسجد سلیمان پس از دو شکست سنگین مقابل نساجی مازندران و گل‌گهر بیان کرد:« ما یکی از تیم‌های لیگ برتر هستیم که با کمترین منابع مالی وارد مسابقات شده‌ایم. امسال یک تیم خوب را جمع کرده‌ایم و طبق ادعای کارشناسان در ۵،۶ بازی اول نمایش بسیار خوبی داشتیم. در این مدت همه صحبت‌ها در مورد نفت مسجد سلیمان بود و شاید یک مقدار مغرورانه بازی‌ها را ادامه دادیم. شاید احساس کردند لیگ تمام شده ولی سی بازی در لیگ برتر داریم. به هر ترتیب در یکی دو بازی اخیر نتایج لازم را نگرفتیم اما با صحبت‎هایی که کردیم و جرایمی که در نظر گرفتیم؛ امیدواریم خیلی زود تیم به شرایط طبیعی خود بازگردد. البته اینطور نیست که فقط تنبیه داشته باشیم؛ در واقع تنبیه و تشویق در کنار هم است. قرار است اصلاح کنیم و اگر این اتفاق افتاد جرایم را می‌بخشیم و با تزریق منابع مالی، پول بازیکنان را پرداخت خواهیم کرد.»

هدایت یزدی سپس با اشاره به باخت ۸ بر ۲ بارسلونا مقابل بایرن مونیخ، باخت ۷ بر ۱ برزیل مقابل آلمان و چندین باخت مشابه دیگر حرف‌هایش را اینطور از سر گرفت:« به هر حال اتفاقات اینچنینی در دنیای فوتبال طبیعی است. برای ما هم رخ داده ولی با جلساتی که برگزار کردیم و صحبت‌هایی که داشتیم؛ امیدوارم خیلی زود به شرایط هفت بازی آخر فصل گذشته و ۶ بازی ابتدایی این فصل برگردیم و به طور کلی در مسابقات این فصل عملکرد خوبی داشته باشیم.»

سوال بعدی از هدایت یزدی این بود که آیا باشگاه تصمیمی برای برکناری رضا مهاجری پس از دو شکست سنگین داشته یا خیر که او با قاطعیت این موضوع را رد کرد:« اصلا ما به آقای مهاجری اعتماد و اطمینان کامل داریم. فصل گذشته همه کارشناسان در هفت بازی آخر می‌گفتند نفت مسجد سلیمان بیش از هر تیم دیگری در خطر است ولی آقای مهاجری تیم را نگه داشتند. همان تفکر آقای مهاجری را حفظ کردیم. روزهای خوبی با آقای مهاجری داشته ایم. بالاخره فوتبال بالا و پایین دارد و روز خوب و بد دارد. قطعا می‌خواهیم روزهای بد را پشت سر بگذاریم و هواداران‌مان را مثل گذشته خوشحال کنیم.»

مدیرعامل نفت مسجدسلیمان با اشاره به عملکرد تیم در دیدار برابر گل‌‍گهر اضافه کرد:« هواداران ما واقعا این تیم را دوست دارند و عاشقش هستند. کسانی که بازی با گل گهر را دیدند می‌دانند که ما تا دقیقه ۷۰ تیم برتر میدان بودیم ولی در ادامه شرایط عوض شد. شاید امیر قلعه‌نویی دنبال برد یک بر صفر بود ولی اشتباهاتی رقم خورد. در مقابل نساجی هم اتفاقاتی باعث شد که آن نتیجه رقم بخورد. آقای مهاجری جزو مربیان خوب و کاربلد کشور هستند و نگاه‌مان با ایشان رو به جلو است.»

مدیرعامل باشگاه نفت مسجدسلیمان درباره درگیری شب گذشته بود که در تمرین این تیم ایجاد و به رضا مهاجری بی حرمتی شد. او دراینباره اینطور واکنش نشان داد:« آنقدر اتفاق خاصی نبود. بالاخره هواداری آمد و اعتراض کرد. به هر حال باخت، سخت و اذیت کننده است. آن هوادار هم ناراحت بود و صحبتی کردند که بگو مگویی میان او و کادر ایجاد کرد ولی الان ختم به خیر شده و مشکلی وجود ندارد.»

وی در خاتمه گفت :« ضمن عذرخواهی از تمام هواداران بابت دو باخت قبلی انتظار داریم صبور باشند. قرار نیست قهرمان لیگ بشویم ولی قرار است بازی‌های خوبی ارائه بدهیم تا در پایان فصل خودمان را در جایگاه جدولی خوبی قرار داده باشیم. ما ممنون همه هواداران هستیم که عاشقانه تیم را دوست دارند. امیدوارم ما هم بتوانیم با ارائه بازی های با کیفیت نتایج مورد نظر آنها را به دست بیاوریم.»

نام:

ایمیل:

نظر: