لزوم استمرار جایگاه سوخت سیار تا احداث جایگاه سوخت دائمی در بخش چلو اندیکا

عصر مسجدسلیمان // بخش چلو با جمعیت حدود تقریباً ۱۵ هزار نفر ۱۴۰ روستا، محروم ترین بخش از محروم ترین شهرستان استان خوزستان و نقطه اتصال خوزستان با استان چهارمحال و بختیاری است. پس از وقوع زلزله ۵/۷ ریشتری در بخش چلو و آسی ...

عصر مسجدسلیمان // بخش چلو با جمعیت حدود تقریباً ۱۵ هزار نفر ۱۴۰ روستا، محروم ترین بخش از محروم ترین شهرستان استان خوزستان و نقطه اتصال خوزستان با استان چهارمحال و بختیاری است.

پس از وقوع زلزله ۵/۷ ریشتری در بخش چلو و آسیب دیدگی منازل مسکونی و دیده شدن مشکلات و کمبودهای منطقه بعد از سالیان دراز و حضور مسئولین استانی و کشوری در چندین سفر و مستقر شدن ستاد بازسازی جهت احداث و تعمیر بیش از هزار واحد مسکونی نیاز هایی همچون پمپ بنزین مستقر در منطقه بیشتر به چشم می‌خورد یکی از نیازهای ضروری که با هماهنگی‌های صورت گرفته توسط مسئولین محلی و استانی با همکاری شرکت پخش فراورده های نفتی یک دستگاه پمپ بنزین سیار جهت تامین سوخت در منطقه شروع بکار کرد.

از آنجایی که بخش چلو منطقه گردشگری و مسیر تردد کوچ عشایر و ماشین الات سنگین و کشاورزی می باشد و وضعیت جاده های مواصلاتی آن نامناسب است و همچنین گستردگی روستاها و فاصله تا جایگاه سوخت در بعضی از روستاها تابیش از ۱۰۰ کیلومتر می باشد و تصادفات و حوادث جاده ای با توجه به حجم تردد و هدر رفت سوخت در مسیر پمپ بنزین های اندیکا تا بخش چلو ضرورت دارد مسئولین محلی جهت نگهداری و استمرار جایگاه سوخت سیار تا زمان احداث جایگاه دائمی با همکاری و حمایت از بخش خصوصی پیگیری های لازم را انجام دهند.

نوشتاری از نصرت ناصری کریم وند

  • حمزعلی کریم وند - آوریل 23, 2022 در 12:04 ب.ظ

    باتوجه به موقعیت جغرافیایی منطقه ودوری از مرکز شهرستان بشدت نیاز به پمپ بنزین دارد

نام:

ایمیل:

نظر: