آماده‌باش آتش نشانان و نیروهای خدمات شهری در چهارشنبه سوری مسجدسلیمان 

  عصر مسجدسلیمان // سرپرست شهرداری مسجدسلیمان از آماده‌باش آتشنشانان و نیروهای خدمات شهری در چهارشنبه پایان سال خبر داد. به گزارش پایگاه خبری عصر مسجدسلیمان، روح الله جلیلی بیان کرد : در آخرین‌ چهارشنبه سال (چهارشنب ...

 

عصر مسجدسلیمان // سرپرست شهرداری مسجدسلیمان از آماده‌باش آتشنشانان و نیروهای خدمات شهری در چهارشنبه پایان سال خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری عصر مسجدسلیمان، روح الله جلیلی بیان کرد : در آخرین‌ چهارشنبه سال (چهارشنبه سوری) هرساله شاهد اتفاقات و حوادث تلخ از سوی برخی شهروندان می باشیم.

وی افزود: تمامی نیروهای آتشنشانی و خدمات شهری در آماده باش ویژه قرار دارند و آماده مقابله با هر نوع خطر احتمالی هستند .

جلیلی تصریح کرد: بی‌توجهی به نکات ایمنی و سهل‌انگاری در برپایی مراسم چهارشنبه‌سوری می‌تواند زیان‌های جانی و مالی سنگین و غیر قابل جبرانی در پی داشته باشد؛ بنابراین با توجه به شیوع ویروس کرونا، از شهروندان درخواست می‌کنیم از هرگونه تجمع و برپایی آتش و استفاده از مواد محترقه خطرناک خودداری کنند.

رئیس واحد آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری مسجدسلیمان نیز با اشاره به آماده باش ویژه آتشنشانی و نیروهای خدمات شهری در شب چهارشنبه سوری گفت: با توجه به افزایش استفاده از مواد محترقه در این شب نیروهای آتشنشانی به همراه نیروی های خدمات شهری شهرداری در آماده باش ویژه قرار دارند.

یوسفی افزود: شهروندان ضمن رعایت نکات ایمنی، در صورت مشاهده هرگونه حادثه آتش‌سوزی بلافاصله با شماره ۱۲۵ واحد آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری مسجدسلیمان تماس بگیرند.

لازم به ذکر است تماس با مرکز ۱۲۵ فقط با خط همراه اول امکان پذیر می باشد .

نام:

ایمیل:

نظر: