کشف ۱۵ هزار عدد مواد محترقه غیر مجاز در مسجدسلیمان

عصر مسجدسلیمان // فرمانده انتظامي مسجدسلیمان از کشف ۱۵ هزار عدد انواع مواد محترقه غیر مجاز و دستگيري ۳ نفر در این رابطه در شهرستان مسجدسلیمان خبر داد. به گزارش پايگاه خبري عصر مسجدسلیمان، سرهنگ ” حمیدرضا بهاروند ...

عصر مسجدسلیمان // فرمانده انتظامي مسجدسلیمان از کشف ۱۵ هزار عدد انواع مواد محترقه غیر مجاز و دستگيري ۳ نفر در این رابطه در شهرستان مسجدسلیمان خبر داد.

به گزارش پايگاه خبري عصر مسجدسلیمان، سرهنگ ” حمیدرضا بهاروند” در تشریح جزئیات اين خبر اظهار داشت: در پي خبري مبني بر فعالیت افرادی در زمینه تهيه و توزيع و همچنين نگهداري مقدار قابل توجهي مواد محترقه در سطح شهرستان مسجدسلیمان ،موضوع بصورت ويژه در دستور کار ماموران پليس این فرماندهی قرار گرفت.

او افزود: ماموران پليس اطلاعات و امنيت عمومي با انجام اقدامات اطلاعاتي هویت ۳ نفر از توزیع کنندگان مواد محترقه را شناسایي و پس از هماهنگی با مقام قضایی آنان را در مخفیگاهشان دستگير کردند.

سرهنگ بهاروند در ادامه بیان داشت ماموران پلیس در بازرسی از مخفيگاه متهمان تعداد بيش از ۱۵ هزار عدد انواع مواد محترقه کشف کردند.

فرمانده انتظامي مسجدسلیمان با بيان اينکه متهمان پس از تشکيل پرونده به مرجع قضائي معرفي شدند، از شهروندان درخواست کرد: با توجه به نزديکي پايان سال و حوادث ناگواري که در چهارشنبه آخر سال اتفاق مي افتد هرگونه اطلاعات در مورد نگهداري و فروش هرگونه مواد محترقه را بلافاصله از طريق پل ارتباطي ۱۱۰ به پليس اطلاع دهند.

نام:

ایمیل:

نظر: