کشف و ضبط بیش از ۳۱ گرم هروئین در مسجدسلیمان / متهم روانه زندان شد

عصر مسجدسلیمان // دادستان عمومی و انقلاب شهرستان مسجدسلیمان از کشف و ضبط بیش از ۳۱ گرم هروئین خبر داد و گفت: با توجه به اهمیت پیشگیری و مبارزه با رواج مواد مخدر، شناسایی و برخورد با قاچاقچیان مواد مخدر یکی از موارد مورد ...

عصر مسجدسلیمان // دادستان عمومی و انقلاب شهرستان مسجدسلیمان از کشف و ضبط بیش از ۳۱ گرم هروئین خبر داد و گفت: با توجه به اهمیت پیشگیری و مبارزه با رواج مواد مخدر، شناسایی و برخورد با قاچاقچیان مواد مخدر یکی از موارد مورد تاکید دستگاه قضایی ست. دکتر رحمان بن سعید از بازداشت یک نفر توسط نیروهای نظامی و انتظامی با هماهنگی دستگاه قضایی خبر داد و گفت: یک متهم با بیش از ۳۱ گرم هروئین بازداشت و روانه زندان شده است.

به گزارش پایگاه خبری عصر مسجدسلیمان، دادستان مسجدسلیمان با بیان این که معضل مصرف مواد مخدر یک آسیب اجتماعی ست گفت: مبارزه با قاچاقچیان و توزیع کنندگان مواد مخدر نیازمند عزم همگانی و مشارکت اجتماعی است.

وی با اشاره به معضلات اعتیاد در جامعه افزود: اکثر سرقت های خرد توسط معتادان انجام می شود و تمام تلاش ما در شهرستان برای امنیت و آسایش مردم است و برخی از این افراد موجب برهم زدن امنیت روانی و مختل کردن آسایش مردم ‌و موجب خسارت برای شهروندان می شوند.

بن سعید تاکید کرد: انتظار این است که هر سازمانی به وظیفه ذاتی خود در این راستا عمل کند و با هم افزایی و انسجام در ریشه کنی اعتیاد گام برداریم. وی از شهروندان خواست در صورتی که اطلاعاتی از فروشندگان مواد مخدر دارند نیروهای نظامی و انتظامی را در جریان قرار دهند تا ان شالله شاهد جامعه ای سالم و جلوگیری از آلودگی فرزندان این مرز و بوم باشیم.

دادستان مسجدسلیمان در پایان از تلاش نیروی انتظامی شهرستان تشکر و قدردانی نمود.

نام:

ایمیل:

نظر: