مراسم شب شهادت امام موسی کاظم (ع) در منطقه بی بیان برگزار شد

عصر مسجدسلبمان // مراسم شب شهادت امام موسی کاظم (ع) در منطقه بی بیان برگزار شد. به گزارش پایگاه خبری عصر مسجدسلیمان، در این مراسم که با حضور جمعی از اهالی منطقه برگزار شد، حجت الاسلام والمسلمین امینی بعنوان سخنران مراسم ...

عصر مسجدسلبمان // مراسم شب شهادت امام موسی کاظم (ع) در منطقه بی بیان برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری عصر مسجدسلیمان، در این مراسم که با حضور جمعی از اهالی منطقه برگزار شد، حجت الاسلام والمسلمین امینی بعنوان سخنران مراسم اظهار داشت : در سراسر جهان هم اکنون اکثر مردم ناراحت و غمگین هستند که جنگ ها، خونریزی ها ، فساد، فحشا ، بی رحمی ها و … مسبب این ناراحتی ها هستند ضمن اینکه تمام سرمایه دنیا در اختیار ۱۰% هستند و ۱۰% از امکانات موجود در اختیار ۹۰% دیگر هستند.

وی افزود : بی عدالتی موج میزند و ظلم و ستم در هم تنیده شده اما با این وجود ما به پشتوانه اهل بیت (ع) و نظام مقدس جمهوری اسلامی و امت بیدار امیدواریم . امام موسن بن جعفر (ع) ۱۴ قرن پیش به ملت ایران نوید داد : مردی از قم خارج می شود ، علم بر میدارد و طاغوت زمانه را شکست خواهد داد تا علم را به دست حضرت بقیه الله الاعظم (عج) برساند.

امام جمعه سابق مسجدسلیمان در ادامه بیان داشت : امام موسی بعد از امام حسین ، سرگذشتی محزونی داشته است ، چرا که ایشان بعلت عدم اقتدار شیعه و سکوت دانشمندان آن زمان ، درد و رنج و ظلم زیادی متحمل شده و به مدت ۴ سال به دستور هارون ملعون در سیاه چال، زندانی بود.

رئیس حوزه علمیه مسجدسلیمان خاطرنشان کرد : یکی از معضلات اصلی جامعه ما کمبود خواص باسواد چه حوزوی و چه دانشگاهی همچون سردار شهید قاسم سلیمانی است.

حجت الاسلام والمسلمین امینی در بخشی دیگر از سخنان خود اضافه کرد: شوراهای شهر فرصتی است که نظام مقدس جمهوری اسلامی در اختیاری عده ای قرار داد تا بتوانند شهرها را آباد کنند اما متاسفانه شاهد هستیم در برخی از شهرها، شوراها بهمراه شهردار به دلایل مختلف روانه زندان می شوند. البته در برخی دیگر شهرها با عملکرد خوب شورا مطالبات از آسفالت و فضای سبز و … گذشته و به امور فرهنگی میپردازند که جا دارد از این موارد را الگو برداری کنیم.

وی در خاتمه با اشاره به اینکه حکومت ضعیف و بی اقتدار سرنوشتی، جز سرنوشت فعلی اوکراین ندارد، یادآور شد : در گام دوم انقلاب باید مردانه راه را پیمود و موانع و سختی ها را با استقامت و اقتدار پشت سر بگذاریم چرا که به تعبیر رهبر انقلاب در حال حاضر هم دارای امکانات و هم تجربه هستیم.

 

 

نام:

ایمیل:

نظر: