کشف بیش از ۲۰ کیلوگرم مواد مخدر در مسجدسلیمان

عصر مسجدسلیمان // فرمانده انتظامی مسجدسلیمان از دستگیری یک سوداگر مرگ و کشف ۲۰ کیلو و ۵۰۰ گرم مواد مخدر از نوع تریاک در این شهرستان خبر داد. به گزارش پایگاه خبری عصر مسجدسلیمان، سرهنگ” حمید رضا بهاروند” در تش ...

عصر مسجدسلیمان // فرمانده انتظامی مسجدسلیمان از دستگیری یک سوداگر مرگ و کشف ۲۰ کیلو و ۵۰۰ گرم مواد مخدر از نوع تریاک در این شهرستان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری عصر مسجدسلیمان، سرهنگ” حمید رضا بهاروند” در تشریح این خبر گفت: در راستای پاکسازی مناطق آلوده و برخورد با خرده فروشان موادمخدر، ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر این شهرستان با انجام اقدامات اطلاعاتی از فعالیت فردی در زمینه خرید، فروش و توزیع مواد مخدر، مطلع و دستگیری آن را در دستور کار خود قرار دادند.

او افزود: ماموران ملیس با کار اطلاعاتی متهم را شناسایی و با هماهنگی مقام قضائی طی عملیاتی در مخفیگاهش دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان مسجدسلیمان تصریح کرد: در بازرسی از منزل متهم مقدار ۲۰ کیلو و ۵۰۰ گرم مواد مخدر از نوع تریاک کشف شد.

سرهنگ بهاروند با اشاره به اینکه متهم دستگیر شده پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شد، از شهروندان خواست: در صورت مشاهده و مواجهه با هرگونه موارد مشکوک موضوع در اسرع وقت از طریق تلفن فوریت های ۱۱۰ اطلاع دهند.

نام:

ایمیل:

نظر: