پایگاه اورژانس هوایی مسجدسلیمان افتتاح شد

عصر مسجدسلیمان // با حضور نماینده مردم مسجدسلیمان در مجلس شورای اسلامی، فرماندار مسجدسلیمان، جمعی از معاونین دانشگاه جندی شاپور، رئیس فوریت های پزشکی و جمعی از مسئولان شهرستان پایگاه اورژانس هوایی مسجدسلیمان افتتاح شد. ب ...

عصر مسجدسلیمان // با حضور نماینده مردم مسجدسلیمان در مجلس شورای اسلامی، فرماندار مسجدسلیمان، جمعی از معاونین دانشگاه جندی شاپور، رئیس فوریت های پزشکی و جمعی از مسئولان شهرستان پایگاه اورژانس هوایی مسجدسلیمان افتتاح شد.

به گزارش پایگاه خبری عصر مسجدسلیمان دکتر شرفی مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان مسجدسلیمان با اعلام این خبر افزود: با افتتاح پایگاه اورژانس هوایی مسجدسلیمان ناحیه شمال، شمال شرق و شمال غرب که شامل شهرهای اندیکا، لالی، ایذه و دهدز می شود از خدمات آن بهره مند خواهند شد.

مدیر بهداشت و درمان مسجدسلیمان گفت: اورژانس هوایی باعث کوتاه کردن زمان انتقال بیمار می شود.همچنین دسترسی به بیماران در مناطق صعب العبور و رسیدگی به موارد اورژانس و تسریع در دسترسی به مناطق روستایی و کم برخوردار به خدمات درمانی از جمله فواید افتتاح اورژانس هوایی مسجدسلیمان می باشد که امیدواریم در خدمات رسانی به مردم عزیز بتوانیم بیش از گذشته گام های موثری برداریم.

 

نام:

ایمیل:

نظر: