همه شرایط برای میزبانی مسابقات کشتی فرنگی نوجوانان کشور در مسجدسلیمان آماده است

عصر مسجدسلیمان // جلسه شورای ورزش شهرستان با محوریت میزبانی مسابقات کشتی فرنگی نوجوانان کشور با حضور فرماندار مسجدسلیمان و جمعی از مدیران ادارات در محل فرمانداری برگزار شد. به گزارش پایگاه خبری عصر مسجدسلیمان، فرماندار م ...

عصر مسجدسلیمان // جلسه شورای ورزش شهرستان با محوریت میزبانی مسابقات کشتی فرنگی نوجوانان کشور با حضور فرماندار مسجدسلیمان و جمعی از مدیران ادارات در محل فرمانداری برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری عصر مسجدسلیمان، فرماندار مسجدسلیمان در این جلسه ضمن تاکید بر لزوم حمایت از حوزه ورزش در جهت ایجاد شادی و نشاط در جامعه گفت:توجه به حوزه ورزش در هر جامعه ای بدون شک باعث افزایش سلامت، نشاط وشادمانی در جامعه شده و بوسیله ورزش بسیاری از مشکلات روحی و اجتماعی را از می توان مدیریت کرد.

وی ادامه داد: با رایزنی های انجام شده و موافقت فدراسیون کشتی از چندمدت گذشته،میزبانی مسابقات کشتی فرنگی نوجوانان کشور به شهرستان واگذار شد تا مسجدسلیمان میزبان بیش از ۶۰۰ ورزشکار از سراسر کشور باشد.

پاکدل افزود: خوشبخانه با تعامل درون بخشی و استفاده از ظرفیت های شهرستان، همه شرایط برای میزبانی مسابقات کشتی فرنگی نوجوانان کشور به میزبانی مسجدسلیمان آماده شده است و شهرستان ۱۰ تا ۱۳ اسفند آماده پذیرایی از ورزشکاران عزیز از سراسر کشور خواهد بود.

 

 

نام:

ایمیل:

نظر: