حضور فرماندار مسجدسلیمان در جمع اهالی روستا تمبی گلگیر منطقه چمفراخ

عصر مسجدسلیمان // فرماندار مسجدسلیمان به همراه بخشدار گلگیر و جمعی مدیران ادارات در روستا تمبی گلگیر منطقه چمفراخ حضور پیدا کرد. به گزارش پایگاه خبری عصر مسجدسلیمان، فرماندار مسجدسلیمان در این جلسه ضمن تاکید بر حضور همیش ...

عصر مسجدسلیمان // فرماندار مسجدسلیمان به همراه بخشدار گلگیر و جمعی مدیران ادارات در روستا تمبی گلگیر منطقه چمفراخ حضور پیدا کرد.

به گزارش پایگاه خبری عصر مسجدسلیمان، فرماندار مسجدسلیمان در این جلسه ضمن تاکید بر حضور همیشگی و مستمر مدیران در جمع مردم روستایی و عشایری گفت:یکی از مهم ترین مطالبات منطقه گلگیر از چندسال گذشته تاکنون بحث جاده دسترسی بوده است که خوشبختانه از سال گذشته این مهم محقق شد بخش زیادی از مسیر دسترسی روستا آسفالت گردید.

وی ادامه داد: پیمانکار عملیات اجرایی ۲ کیلومتر باقی مانده مسیر دسترسی این روستا مشخص شده است و از اواسط اسفندماه کار آسفالت آن شروع خواهد شد.

پاکدل ادامه داد: با هدف توسعه خدمت رسانی به مناطق روستایی و عشایری،عملیات گازرسانی به ۱۲ روستا بخش گلگیر از چندمدت گذشته آغاز شد و تا اواسط سال آینده، عملیات گازرسانی به پایان خواهد رسید و منطقه تمبی چمفراخ از نعمت لوله کشی گاز بهره مند می شوند.

وی در خصوص مشکل آب شرب این منطقه هم گفت:جهت تامین آب شرب ۱۲روستا بخش گلگیر ،پروژه آبرسانی تمبی چمفراخ تعریف و طراحی گردید که تامین آب مورد نیاز پروژه از دریاچه پشت سد گدار و از خط انتقال تاسیسات آبرسانی گدار می باشد که قبل از عید نوروز عملیات اجرایی آن با حجم ۵۵ کیلومتر خط انتقال و شبکه توزیع شروع خواهد شد.

فرماندار مسجدسلیمان در پایان از حمایت های استاندار خوزستان،پیگیری های نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی و شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان در جهت حل مشکل جاده دسترسی به این منطقه تقدیر کرد.

 

 

نام:

ایمیل:

نظر: