بازدید معاون عمرانی استاندار خوزستان، فرماندار مسجدسلیمان و نماینده مجلس از پروژه‌های عمرانی شهرستان

عصر مسجدسلبمان // معاون عمرانی استاندار خوزستان، فرماندار مسجدسلیمان و نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی از پروژه های عمرانی این شهرستان بازدید کردند. از جمله این پروژه های جاری شهرستان می توان به شهرک امام رضا(ع)، ترمین ...

عصر مسجدسلبمان // معاون عمرانی استاندار خوزستان، فرماندار مسجدسلیمان و نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی از پروژه های عمرانی این شهرستان بازدید کردند.

از جمله این پروژه های جاری شهرستان می توان به شهرک امام رضا(ع)، ترمینال و جاده دسترسی به فرودگاه،منازل شهرک ولیعصر(عج)،پروژه فاضلاب شهری، افتتاح پارک بوستان محله ای شهید رستمی نمره ۱۱،جاده دوم شهری(مالکریم به شیخ مندنی ) اشاره کرد.

لازم بذکر است در ادامه، جلسه جمع بندی و بررسی موانع و مشکلات پروژه های شهرستان در سالن جلسات فرمانداری برگزار گردید.

به گزارش پایگاه خبری عصر مسجدسلیمان، فرماندار مسجدسلیمان در این جلسه گفت: خوشبختانه از دوسال گذشته تاکنون اقدامات عمرانی خوبی شروع شده است و امروز با تعامل و همکاری شاهد پیشرفت قابل توجه این پروژه ها در هستیم.

وی ادامه داد: ظرفیت های متعدد و فراوان مسجدسلیمان متاسفانه بدلیل سایه سنگین تاریخی وجود نفت همیشه مغفول مانده اند و همین باعث افزایش نرخ بیکاری در شهرستان شده است.

پاکدل افزود: راه اندازی پتروپالایش بختیاری قطعا می تواند نقش مهمی را در کاهش نرخ بیکاری و ایجاد شغل در شهرستان ایفا کند و بدون شک بدنبال اشتغالزایی شاهد کاهش آسیب‌های اجتماعی هم خواهیم بود.

 

 

نام:

ایمیل:

نظر: