جشن بزرگ عید پیروزی برگزار می شود

عصر مسجدسلیمان // ستاد هماهنگی دهه فجر با همکاری شهرداری مسجدسلیمان جشن باشکوهی به مناسبت چهل و سومین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی با دعوت از هنرمندان برجسته کشوری و محلی در مجاورت تالار لامردن ایل (یادمان) برگزار ...

عصر مسجدسلیمان // ستاد هماهنگی دهه فجر با همکاری شهرداری مسجدسلیمان جشن باشکوهی به مناسبت چهل و سومین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی با دعوت از هنرمندان برجسته کشوری و محلی در مجاورت تالار لامردن ایل (یادمان) برگزار مینماید.

به گزارش پایگاه خبری عصر مسجدسلیمان، روح اله جلیلی سرپرست شهرداری مسجدسلیمان در این خصوص اظهار داشت : این جشن باشکوه به منظور ایجاد نشاط و شادی شهروندان با دعوت تعدادی از هنرمندان و خوانندگان مطرح و برجسته کشوری و استانی در تاریخ یکشنبه ۱۴۰۰/۱۱/۱۷ راس ساعت ۱۳ برگزار خواهد شد.

وی در ادامه برگزاری جشن های شادی در سطح شهرستان را یکی از مهمترین برنامه های فرهنگی خود قلمداد کرد و افزود : در همین راستا از کلیه شهروندان شریف مسجدسلیمانی دعوت بعمل می آید تا در این برنامه های مفرح شرکت نمایند.

گفتنی است جشن بزرگ عید پیروزی شامل بخش های شاد و متنوعی از جمله: اجرای موسیقی توسط خوانندگان مطرح کشوری همچون : رضا صالحی، کوهیار بختیاری، امید محمودی، نریمان فاضلی، برنامه طنز، همراه با مسابقه و اهداء جوایز ارزنده با اجرای شهرام ملکی نیا یکی از مجریان توانمند استان خوزستان برگزار خواهد شد.

 

نام:

ایمیل:

نظر: