گلایه کشتی گیر نوجوان مسجدسلیمانی از بی توجهی مسئولین و متولیان ورزش این شهرستان

  عصر مسجدسلیمان // رضا شهبازی کشتی گیر ۱۵ ساله یکی از نوجوانان موفق شهرستان مسجدسلیمان است که علی رغم بضاعت ضعیف مالی و شرایط نامطلوب خانواده خود توانست در کنار تحصیل به موفقیت های زیادی در عرصه ورزش در سطح استان و ...

 

عصر مسجدسلیمان // رضا شهبازی کشتی گیر ۱۵ ساله یکی از نوجوانان موفق شهرستان مسجدسلیمان است که علی رغم بضاعت ضعیف مالی و شرایط نامطلوب خانواده خود توانست در کنار تحصیل به موفقیت های زیادی در عرصه ورزش در سطح استان و کشور برسد به همین منظور خبرنگار ما آخرین وضعیت این کشتی گیر ارزنده شهرستان مسجدسلیمان را جویا شد.

به گزارش پایگاه خبری عصر مسجدسلیمان وی در ابتدا اظهار داشت : متولد ۱۳۸۵ ساکن منطقه پشت برج مسجدسلیمان هستم و هم اکنون در حال تحصیل در دبیرستان شهید داریوش محمدی میباشم.

وی افزود : دارای خانواده ای ۷ نفره و فرزند ارشد خانواده هستم و به علت وضعیت نامناسب مالی خانواده و مشکلات جسمی پدرم، در کنار تحصیل چند سالی است که در کنار معابر دستفروشی میکنم و یا با سفر به استان اصفهان در باغات افراد متمول مشغول میوه چینی میشوم تا به امرار معاش خانواده کمک نمایم.

وی ادامه داد : قریب ۴ سال است که به صورت حرفه ای ورزش کشتی را دنبال میکنم و زیر نظر اساتیدی همچون : رسول شمس،سعید درخورد و عبدالله مرادی پرورش یافتم.

شهبازی افزود : پس از چند سال کشتی گرفتن در مسابقات انتخابی شهرستان شرکت کردم که پس از موفقیت به مسابقات استانی اعزام و در آنجا موفق شدم مقام اول را کسب کنم.

او اضافه کرد : سپس در مسابقات کشوری در شهریور ۱۴۰۰ در شهرستان کوهدشت شرکت کردم که توانستم در وزن ۴۸ کیلوگرم صاحب مقام سوم شوم.

شهبازی در ادامه ضمن گلایه از مسئولین مسجدسلیمان بیان کرد : ضمن تشکر از حمایت های هیات کشتی مسجدسلیمان طی این سالها، پس از کسب مقام سوم کشوری هیچگونه حمایتی از جانب متولیان ورزش و سایر مدیران شهرستان صورت نگرفت و حتی حاضر به ارسال یک پیام تبریک هم نشدند ، همچنین به علت شرایط خانواده و عدم توان پرداخت هزینه های ورزشی جهت پیشرفت در این رشته، بارها با مراجعه به اداره ورزش و نهادهای حمایتی خواستار حمایت آنها شدم اما متاسفانه پاسخ آنها منفی و هیچگونه مساعدتی را در این خصوص انجام ندادند.

پدر رضا شهبازی نیز در این خصوص بیان کرد : با توجه به مشکل جسمی ، توانایی کار کردن ندارم و هم اکنون مستاجر میباشم به همین دلیل تمام بار خانواده را رضای ۱۵ ساله به دوش می کشد و در کنار درس و تحصیل، کار هم میکند به همین منظور از مدیران شهرستان و متولیان ورزش و ادارات متمول تقاضامندم تا حد امکان رضا را در ادامه راه قهرمانی یاری نمایند .

گفتنی است این کشتی گیر نوجوان در آبان ماه سال جاری نیز به اردوی تیم ملی کشتی فرنگی دعوت شد.

 

 

نام:

ایمیل:

نظر: