جلسه انجمن کتابخانه های عمومی شهرستان مسجدسلیمان برگزار شد

  عصر مسجدسلیمان // سومین جلسه انجمن کتابخانه های عمومی شهرستان مسجدسلیمان با محوریت بیست و نهمین دوره هفته کتاب و کتابخوانی و یازدهمین دوره جشنواره کتابخوانی رضوی برگزار شد. به گزارش پایگاه خبری عصر مسجدسلیمان، در ...

 

عصر مسجدسلیمان // سومین جلسه انجمن کتابخانه های عمومی شهرستان مسجدسلیمان با محوریت بیست و نهمین دوره هفته کتاب و کتابخوانی و یازدهمین دوره جشنواره کتابخوانی رضوی برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری عصر مسجدسلیمان، در ابتدا آناهیتا باقری، رئیس اداره کتابخانه های عمومی شهرستان مسجدسلیمان، ضمن تبریک هفته کتاب ، کتابخوانی و کتابدار و اهمیت مطالعه با سخن از رهبر درباره اهمیت مطالعه اظهار داشت : برای یک ملت، خسارتی بزرگ است که افراد آن، با کتاب سر و کاری نداشته باشد.

وی افزود: اهمیت کتاب و کتابخوانی بر هیچ کس پوشیده نیست، همان طور که اطلاع دارید یکی از مهارتهای اساسی دنیای امروز خواندن است و مطالعه هم برای داشتن ارتباط مفید با جامعه امروزی ضروری است..

باقری در ادامه ضمن تشریح مصوبات گذشته و پیگیریهای انجام شده ، یادآور شد،  برگزاری نمایشگاه کتاب، معرفی کتاب، عضویت رایگان در کتابخانه های عمومی، برگزاری نشست کتابخوان، جلسات مشاوره، کارگاه آموزشی، تجلیل از اعضای برتر کتابخانه، نشست کتابخوان با معرفی منابع یازدهمین جشنواره کتابخوانی رضوی، از مهم ترین برنامه های کتابخانه های عمومی است.

 

نام:

ایمیل:

نظر: