نذر کتاب، اهداء دانایی و آگاهی دانش به عموم مردم است

عصر مسجدسلیمان // رئیس اداره کتابخانه های عمومی شهرستان مسجدسلیمان از اجرای طرح نذر کتاب همزمان با فرا رسیدن ماه محرم در کتابخانه های عمومی شهرستان خبر داد. آناهیتا باقری در گفت و گو با پایگاه خبری عصر مسجد سلیمان اظهار ...

عصر مسجدسلیمان // رئیس اداره کتابخانه های عمومی شهرستان مسجدسلیمان از اجرای طرح نذر کتاب همزمان با فرا رسیدن ماه محرم در کتابخانه های عمومی شهرستان خبر داد.

آناهیتا باقری در گفت و گو با پایگاه خبری عصر مسجد سلیمان اظهار داشت: در راستای ترویج فرهنگ کتابخوانی و ترویج فرهنگ اهدای کتاب،اهدای دانایی و غنی سازی کتابخانه های عمومی شهرستان مردم میتوانند در این ایام در کنار سایر نذورات، نذر کتاب داشته باشند. تا در آگاهی و دانش و ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی نقش موثر ایفا کنند.

وی بیان کرد: هدف از اجرای این طرح گسترش فرهنگ مطالعه و کتابخوانی در راستای تقویت و غنی سازی هر چه بیشتر منابع کتابخانه های عمومی به ویژه در مناطق کمتر توسعه یافته است. نذری که میتواند در تامین غذای روح بشر و جامعه بسیار تاثیر گذار باشدنذر کتاب است. نذرهای فرهنگی در حقیقت فرصت جدیدی از نذر برای تمام مردم است که همه بدون محدودیت می توانند در آن شرکت کنند.

آناهیتا باقری تصریح کرد: بر اساس این طرح مردم فرهیخته، و خیر شهرستان میتوانند با مراجعه به نزدیکترین کتابخانه های عمومی شهرستان مسجدسلیمان کتابهای خوانده شده خود را به کتابخانه ها اهدا کنند.

وی ادامه داد : شهرستان مسجدسلیمان دارای ۸ کتابخانه نهادی و ۳ کتابخانه مشارکتی است.با توجه به این که وضعیت این کتابخانه ها با کمبود منابع جدید، مواجه هستند. در این زمینه از خیرین، نیکوکاران و فعالین فرهنگی شهرستان مسجدسلیمان انتظار همکاری و همراهی بیشتری داریم .

 

 

نام:

ایمیل:

نظر: