برگزاری یازدهمین جشنواره کتابخوانی رضوی در شهرستان مسجد سلیمان همزمان با سراسر کشور

عصر مسجدسلیمان // رئیس اداره کتابخانه های عمومی شهرستان مسجدسلیمان، از یازدهمین دوره جشنواره کتابخوانی رضوی در این شهرستان و آغاز به کار آن در سراسر کشور خبر داد. به گزارش پایگاه خبری عصر مسجدسلیمان، آناهیتا باقری با اعل ...

عصر مسجدسلیمان // رئیس اداره کتابخانه های عمومی شهرستان مسجدسلیمان، از یازدهمین دوره جشنواره کتابخوانی رضوی در این شهرستان و آغاز به کار آن در سراسر کشور خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری عصر مسجدسلیمان، آناهیتا باقری با اعلام این خبر گفت : این جشنواره توسط نهاد کتابخانه های عمومی کشور و با همکاری بنیاد فرهنگی هنری بین المللی امام رضا علیه السلام، در راستای اشاعه و ترویج فرهنگ منور رضوی، گسترش فرهنگ کتابخوانی، شناسایی و معرفی کتاب های فاخر مرتبط با فرهنگ و سیره اهل بیت علیهم السلام و با اضافه شدن بخش ویژه حضرت مهدی(عج) برگزار گردید.

وی در ادامه بیان کرد: در یازدهمین جشنواره کتابخوانی ۶ عنوان کتاب، در سه رده سنی( کودک)، ( نوجوان)، (جوان و بزرگسال)، معرفی شده که علاقه مندان میتوانند آن را از کتابخانه های عمومی امانت بگیرند.

باقری افزود: این جشنواره در دو بخش فردی و خانوادگی در بستر الکترونیک برگزار می شود. علاقه مندان میتوانند با مطالعه منابع مرتبط، به صورت فردی و خانوادگی از طریق سامانه مسابقات الکترونیک کتابخوانی به نشانی www.samakpl.ir در جشنواره شرکت کنند.

نام:

ایمیل:

نظر: