افتتاحیه نمایشگاه خوشنویسی سرو سایه فکن در مسجدسلیمان

عصر مسجدسلیمان // نمایشگاه خوشنویسی سرو سایه فکن به مناسبت بزرگداشت حکیم ابوالقاسم فردوسی روز سه شنبه ۹۷/۰۲/۲۵ در اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی برپا گردید. جهانگیرمکی پور مسئول انجمن خوشنویسان مسجدسلیمان در گفتگو با خبرنگار ...

عصر مسجدسلیمان // نمایشگاه خوشنویسی سرو سایه فکن به مناسبت بزرگداشت حکیم ابوالقاسم فردوسی روز سه شنبه ۹۷/۰۲/۲۵ در اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی برپا گردید.

جهانگیرمکی پور مسئول انجمن خوشنویسان مسجدسلیمان در گفتگو با خبرنگار ما بیان نمود: در این نمایشگاه ۳۰ تابلو به مناسبت ۳۰ سال سرایش شاهنامه از اشعار آن انتخاب، به رشته تحریر درآمده و در معرض دید عموم قرار گرفت.

وی افزود : این نمایشگاه بیستمین نمایشگاه خوشنویسی در شهرستان میباشد که تا سوم خرداد روز آزادسازی خرمشهر ادامه دارد.

حمید حیدری رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی مسجدسلیمان ضمن تشکر از برگزار کنندگان برپایی نمایشگاه اظهار کرد: این نمایشگاه که به همت موسسه فرهنگی سرو سایه فکن پارسی، انجمن خوشنویسان و انجمن هنرهای تجسمی شهرستان برگزار شد احیاگر هویت فردی و ملی در قالب هنر معنوی،ایرانی و اسلامی میباشد.

حیدری افزود: تاثیر اینگونه نمایشگاهها میتواند ضمن تلطیف نمودن فضای زندگی روزمره، در حفظ و اشاعه هنر ایرانی و همچنین افزایش تعمق و اندیشه نسبت به آثار دیرینیان ما گردد که این خود در رشد فرهنگی شهرستان نقش بسزایی دارد.

در حاشیه این نمایشگاه،نمایشگاه کاکتوس توسط موسسه مردم نهاد پرتو نور صبا برپا گردید.

 

 

نام:

ایمیل:

نظر: