از یکسال گذشته تاکنون ۱۸ روستا در شهرستان مسجدسلیمان از نعمت لوله کشی آب بهره مند شدند

عصر مسجدسلیمان // در طول یکسال گذشته بیش از ۱۸ روستا در این شهرستان با تلاش و پیگیری های صورت گرفته از نعمت آب لوله کشی برخوردار شدند. به گزارش پایگاه خبری عصر مسجدسلیمان، فرماندار مسجدسلیمان با اعلام این خبر گفت: با پیگ ...

عصر مسجدسلیمان // در طول یکسال گذشته بیش از ۱۸ روستا در این شهرستان با تلاش و پیگیری های صورت گرفته از نعمت آب لوله کشی برخوردار شدند.

به گزارش پایگاه خبری عصر مسجدسلیمان، فرماندار مسجدسلیمان با اعلام این خبر گفت: با پیگیری و تلاش های انجام شده و استفاده از منابع داخلی در یکسال گذشته توانستیم مشکل روستاهای فاقد لوله کشی آب شرب را در اولویت قرار دهیم و خوشبختانه در این مدت، مشکل ۱۸ روستا در این شهرستان حل شد.

وی ادامه داد:از جمله این ۱۸ روستا می توان به حسن آبادچم آسیاب،مرادآبادچم آسیاب،دشت چهار پاره،منصورآباد،خلیل آباد،قبله ای علیا و سفلی،پرچک ۱و۲،راکه،سلطان آباد،چال استران،لادرازی،جهانشاهی یکمهه،دولت آباد یکمهه،محمدآباد تمبی اشاره کرد و بزودی با تامین لوله، آبرسانی به دو روستای گچ خلج و توگاه نیز وارد فاز اجرایی خواهد شد.

پاکدل افزود:خدمت رسانی به مناطق روستایی همچنان ادامه دارد و برای آبرسانی به چند روستای دیگر شهرستان در حال برنامه ریزی هستیم و با تامین امکانات لازم در آینده ای نزدیک شاهد وضعیت پایدار آب شرب در روستاهای این شهرستان خواهیم بود.

نام:

ایمیل:

نظر: