متاسفانه در طول شبانه روز گذشته ۴ نفر از شهروندان عزیز براثر ابتلا به ویروس کرونا درگذشتند

عصر مسجدسلیمان // رئیس شبکه بهداشت و درمان مسجدسلیمان از فوت ۴ نفر از مبتلایان به ویروس کرونا در طول شبانه روز گذشته در شهرستان مسجدسلیمان خبر داد. به گزارش پایگاه خبری عصر مسجدسلیمان ، دکتر شایسته شمی پور با اعلام خبر ف ...

عصر مسجدسلیمان // رئیس شبکه بهداشت و درمان مسجدسلیمان از فوت ۴ نفر از مبتلایان به ویروس کرونا در طول شبانه روز گذشته در شهرستان مسجدسلیمان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری عصر مسجدسلیمان ، دکتر شایسته شمی پور با اعلام خبر فوق اظهار داشت : دورهمی ها در حال حاضر مهمترین و بیشترین علت ابتلای بیماران به ویروس کرونا در مسجدسلیمان است چه مهمانانی که از خارج شهرستان ورود کرده اند و چه دورهمی هایی که درون خود شهرستان بین مردم شکل می گیرد.

وی ادامه داد : بر خلاف تمام هشدارهایی که از جانب مسئولین و رسانه ها داده شد ، شهر مسجدسلیمان مثل سالهای گذشته میزبان مهمانان نوروزی بوده است و این موضوع سبب قرارگرفتن این شهرستان در وضعیت قرمز کرونایی گردید.

شمی پور بیان داشت : متاسفانه در طول ۲۴ ساعت گذشته ۴ نفر از همشهریان عزیزمان براثر ابتلا به کرونا درگذشتند که هر ۴ نفر در پی شرکت در دورهمی های خانوادگی فوت نمودند به طوریکه طبق تحقیقات انجام شده از اطرافیان یکی از افراد فوت شده مشخص شد به دنبال برپایی یک دورهمی چندنفره خانوادگی،  ۸ نفر به ویروس کرونا مبتلا ، یک نفر در بخش icu بستری و یک فرد دیگر هم فوت کرده است.

وی در پایان خاطرنشان کرد : در آستانه روز طبیعت قرار داریم به همین منظور از کلیه شهروندان محترم تقاضامندم در این روز با ماندن در خانه های خود و رعایت پروتکل های بهداشتی، به حفظ سلامتی خود کمک نمایند.

نام:

ایمیل:

نظر: