محور مسجدسلیمان_ایذه در منطقه پاگچ بازگشایی شد

عصر مسجدسلیمان // محور مسجدسلیمان_ایذه در منطقه پاگچ بازگشایی شد. به گزارش پایگاه خبری عصر مسجدسلیمان، در بهمن ماه گذشته جاده مسجدسلیمان – ایذه حدفاصل منطقه تلبزان – پاگچ گدار بر اثر رانش زمین و ریزش کوه مسدو ...

عصر مسجدسلیمان // محور مسجدسلیمان_ایذه در منطقه پاگچ بازگشایی شد.

به گزارش پایگاه خبری عصر مسجدسلیمان، در بهمن ماه گذشته جاده مسجدسلیمان – ایذه حدفاصل منطقه تلبزان – پاگچ گدار بر اثر رانش زمین و ریزش کوه مسدود شده بود که در این راستا و با پیگیری دکتر علیرضا ورناصری با همراهی امام جمعه، فرماندار، رئیس دادگستری و سایر مسئولین این مسیر در روز پنج شنبه مورخ ۹۹/۱۲/۲۸ بازگشایی شد.

در ابتدا حجت الاسلام سیداحمدی امام جمعه مسجدسلیمان ضمن تشکر از پیگیری های  دکتر علیرضا ورناصری نماینده مجلس در تمام امورات منطقه گفت: از کلیه عوامل و دستگاه هایی که در خصوص بازگشایی این محور حضور داشتند و تلاش کردند، قدردانی می نمایم.

در ادامه دکتر علیرضا ورناصری با اشاره به بازگشایی موقت مسیر ارتباطی مسجدسلیمان_ایذه در منطقه پاگچ که ماه گذشته بر اثر رانش و ریزش کوه مسدود شده بود، بیان داشت: عوامل مربوطه بصورت جهادگرانه این کار بزرگ را در بازه زمانی کوتاهی انجام دادند که بنده بعنوان خدمتگزار و نماینده مردم از تک تک این عزیزان تشکر و قدردانی می نمایم.

نماینده و خدمتگزار مردم شهرستان های مسجدسلیمان، لالی، هفتکل و اندیکا در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه هم افزایی در عمل ، کلید حل مشکلات منطقه است اذعان داشت: این کار نمونه ای از وحدت، همراهی، همکاری و هم کلامی در عمل در بین ادارات بود که دیدیم.

عضو کمسیون انرژی در مجلس شورای اسلامی ضمن اشاره به اتفاق رخ داده در منطقه پاگچ تصریح کرد: هر چند این مسیر بصورت موقت جهت تسهیل رفت و آمد بازگشایی شد ولی در بحث ایمن سازی و آینده این مسیر باید کاری اصولی صورت گیرد تا این محور تبدیل به مسیری ایمن برای آینده شود.

دکتر ورناصری در پایان اظهار داشت: از تمام دستگاه های اجرایی؛ فرمانداری، شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان، اداره راه و شهرسازی، اداره راهداری و حمل نقل جاده ای، سازمان آب و برق و سایر ادارات و تمام افراد و رانندگان که در این کار مشارکت داشتند تشکر می نمایم.

شایان ذکر است در این برنامه از فرمانداری، عوامل شرکت بهره برداری نفت و گاز، اداره راه و شهرسازی ، برخی اصحاب رسانه و سایر افرادی که در بازگشایی این محور حضور و فعالیت داشتند با اهدای گل و لوح سپاس، تجلیل شد.

 

نام:

ایمیل:

نظر: