مرحله اول کمک های مالی به هیات های ورزشی و باشگاههای فوتبال شهرستان مسجدسلیمان واریز شد

عصر مسجدسلیمان // با پیگیری ویژه دکتر علیرضا ورناصری و مساعدت شهردار و اعضای شورای شهر مسجدسلیمان مرحله اول کمک های مالی به هیات های ورزشی و باشگاههای فوتبال شهرستان مسجدسلیمان واریز شد. به گزارش پایگاه خبری عصر مسجدسلیم ...

عصر مسجدسلیمان // با پیگیری ویژه دکتر علیرضا ورناصری و مساعدت شهردار و اعضای شورای شهر مسجدسلیمان مرحله اول کمک های مالی به هیات های ورزشی و باشگاههای فوتبال شهرستان مسجدسلیمان واریز شد.

به گزارش پایگاه خبری عصر مسجدسلیمان امیدوار جمالپور رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان مسجدسلیمان در این خصوص اظهار داشت : با پیگیری های دکتر ورناصری نماینده دلسوز و تلاشگر شهرستان ، کارگروه مشاوران ورزش نماینده و همکاری ویژه مهندس مولایی شهردار محترم و اعضای شورای شهر مساعدت مالی به هیات های ورزشی و باشگاههای ورزشی فعال شهرستان مسجدسلیمان واریز گردید.

وی ادامه داد : نگاه ویژه دکتر علیرضا ورناصری نماینده محترم مجلس شورای اسلامی به مقوله ورزش وجوانان از همان بدو آغاز دوره نمایندگی مجلس و با تشکیل کارگروه ورزش جهت شناسایی و نارسایهای ورزش شهرستان هویدا شد که این توجه ویژه هم اکنون سبب شد تا با همراهی و همکاری بسیار خوب شهردار واعضای محترم شهر بخشی از نیازمندیهای جاری هیات ها و باشگاههای ورزشی شهر همچون : ایاب وذهاب تیم های ورزشی و کمک مالی جهت برگزاری برنامه های ورزشی را مرتفع نمایند.

جمالپور در خاتمه گفت : جا دارد به صورت خاص از جناب آقای دکتر ورناصری نماینده ساعی شهرستان و شهردار و اعضای محترم شورای شهر وکارگروه ورزش نماینده صمیمانه تقدیر وتشکر نمایم که در پایان سال توانستند عیدی خوبی را به هیاتها وباشگاههای ورزشی اهدا کنند ضمن اینکه از این عزیزان انتظار میرود کما فی سابق مساعدت های خود را به این قشر جوان ، کارآمد و با استعداد شهرستان در جهت پویایی و توسعه ورزش ادامه دهند.

نام:

ایمیل:

نظر: