بازدید شبانه فرماندار و شهردار مسجدسلیمان از منزل مسکونی آسیب دیده در منطقه نمره یک

عصر مسجدسلیمان // فرماندار و شهردار مسجدسلیمان شبانه از منزل مسکونی آسیب دیده در منطقه نمره یک این شهرستان بازدید نمودند. به گزارش پایگاه خبری عصر مسجدسلیمان، در پی ریزش سقف منزل مسکونی واقع در کوچه شهید ابریشم کار منطقه ...

عصر مسجدسلیمان // فرماندار و شهردار مسجدسلیمان شبانه از منزل مسکونی آسیب دیده در منطقه نمره یک این شهرستان بازدید نمودند.

به گزارش پایگاه خبری عصر مسجدسلیمان، در پی ریزش سقف منزل مسکونی واقع در کوچه شهید ابریشم کار منطقه نمره یک در ساعت ابتدایی روز جمعه ۱۹ دی ، محمد پاکدل فرماندار و پیمان مولایی شهردار مسجدسلیمان شبانه از این خانه بازدید و تصمیمات لازم را جهت ساماندهی خانوار آسیب دیده گرفتند.

شهردار مسجدسلیمان طی این بازدید عنوان کرد: این بنای آسیب دیده جزو ابنیه آسیب دیده از زلزله تیرماه ۹۸ بوده است که ستادبازسازی در حال احداث منازل جدید میباشد اما با توجه به ریزش سقف و میزان قابل توجه خسارت وارد شده به آن ، به هیچ عنوان امکان زندگی برای خانواده آسیب دیده فراهم نیست.

وی ادامه داد : شهرداری مسجدسلیمان در اسرع وقت نسبت به تهیه یک باب منزل مسکونی جهت ساماندهی این خانواده آسیب دیده به صورت موقت اقدام خواهد نمود.

گفتنی است فرماندار مسجدسلیمان نیز در این بازدید طی تماس با روح الله عمادی رئیس ستاد بازسازی مسجدسلیمان خواستار تسریع در روند احداث و بازسازی منازل آسیب دیده از زلزله تیرماه ۹۸ شد.

 

نام:

ایمیل:

نظر: