کاهش تعداد بیماران مبتلا به کرونا طی روزهای گذشته، به معنای از بین رفتن این بیماری نیست

عصر مسجدسلیمان // رئیس شبکه بهداشت و درمان مسجدسلیمان گفت:کاهش تعداد بیماران مبتلا به کرونا طی روزهای گذشته، به معنای از بین رفتن این بیماری نیست. به گزارش پایگاه خبری عصر مسجدسلیمان ، دکتر شایسته شمی پور اظهار داشت: در ...

عصر مسجدسلیمان // رئیس شبکه بهداشت و درمان مسجدسلیمان گفت:کاهش تعداد بیماران مبتلا به کرونا طی روزهای گذشته، به معنای از بین رفتن این بیماری نیست.

به گزارش پایگاه خبری عصر مسجدسلیمان ، دکتر شایسته شمی پور اظهار داشت: در پی اجرای محدودیت های کرونایی در هفته های اخیر که با همراهی و همکاری خوب مردم و بازاریان توام شد و فرصتی به دست آمد تا ابتلا به ویروس کرونا تا حد زیادی کنترل شود، اما متاسفانه هنوز در بیمارستان ۲۲بهمن بیمار مثبت کرونایی وجود دارد و این تعداد هیچ گاه به صفر نرسیده است.

وی افزود: در مسجدسلیمان هیچ روزی وجود نداشته که بدون بیمار مثبت کرونایی باشیم اما تعداد آنها نسبت به هفته های قبل کمتر شده است که در این ارتباط انتظار می رود شهروندان کمافی‌السابق پروتکل های بهداشتی را رعایت کنند چرا که عدم رعایت این پروتکل ها می تواند روزهای سخت گذشته را دوباره تکرار نماید.

رئیس شبکه بهداشت و درمان مسجدسلیمان اضافه کرد: متاسفانه در سطح شهرستان هر روز تجمعات عزاداری و عروسی مشاهده می شود که حتما باید کنترل شوند و در این باره احساس مسئولیت فردی و جمعی شهروندان مهم است.
وی ادامه داد: طی ماههای آتی انتخابات شورای اسلامی شهر را پیش رو داریم که در این خصوص برپایی هرگونه تجمعی به هیچ عنوان قابل پذیرش نیست و باعث افزایش تعداد بیماران کرونایی می گردد.

شمی پور در پایان گفت : از همشهریان شریف مسجدسلیمانی انتظار دارم تا زمان قطعی اعلام توزیع عمومی واکسن کرونا نسبت به رعایت پروتکل های بهداشتی اهتمام ورزیده و از شرکت در هرگونه تجمعی خودداری کنند. متاسفانه رفت و آمدها در حال بازگشت به حالت عادی گذشته میباشد و این موضوع بسیار نگران کننده است.

نام:

ایمیل:

نظر: