طرح شهید حاج قاسم سلیمانی با هدف مدیریت و کنترل اپیدمی کووید ۱۹ در مسجدسلیمان اجرا شد

عصر مسجدسلیمان // طرح شهید حاج قاسم سلیمانی با هدف مدیریت و کنترل اپیدمی کووید۱۹، با محوریت محله و خانواده ، با همکاری مرکز بهداشت شهرستان ، سپاه پاسداران ، هلال احمر و کلیه ادارات از تاریخ ۹۹/۹/۱۰ با اجرای رزمایش با حضو ...

عصر مسجدسلیمان // طرح شهید حاج قاسم سلیمانی با هدف مدیریت و کنترل اپیدمی کووید۱۹، با محوریت محله و خانواده ، با همکاری مرکز بهداشت شهرستان ، سپاه پاسداران ، هلال احمر و کلیه ادارات از تاریخ ۹۹/۹/۱۰ با اجرای رزمایش با حضور کلیه ادارات در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی برگزار و مانوری جهت اشنایی با این طرح به سمت مرکز شهر اجرا شد.
به گزارش پایگاه خبری عصر مسجدسلیمان  در این طرح که جهت پوشش دادن کلیه جمعیت شهری و روستایی (۱۰۶۸۶۵نفر) با حضور پنجاه نیروی بسیجی و ۱۲ نیروی هلال احمر آغاز شد، همچنین ۵ تیم نظارتی، ۲۹ تیم رهگیری ، ۲ تیم مراقبتی و ۵ تیم حمایتی تشکیل و در این طرح.با فعالیت تیم های رهگیری ۵۱ مورد رپید تست انجام و ۱۴۴ نفر در معرض تماس مورد اموزش و غربالگری قرار گرفتند.

گفتنی است در این طرح تعداد ۱۸۲ مورد بازرسی توسط تیم های بازرسی بخش سلامت ، ۲۶۳ مورد توسط هلال احمر و ۷۲ مورد توسط بسیجیان انجام گرفت.

 

نام:

ایمیل:

نظر: