نامگذاری معابر ومحلات در دستور کار شوراست و با تمام توان برای انجام آن تلاش خواهیم کرد

عصر مسجدسلیمان // رئیس شورای اسلامی شهر مسجدسلیمان در گفتگو با خبرنگار ما نامگذاری معابر و محلات را اولویت شورا برشمرد و تاکید کرد با تمام توان برای انجام آن تلاش خواهد کرد. به گزارش پایگاه خبری عصر مسجدسلیمان روح الله ج ...

عصر مسجدسلیمان // رئیس شورای اسلامی شهر مسجدسلیمان در گفتگو با خبرنگار ما نامگذاری معابر و محلات را اولویت شورا برشمرد و تاکید کرد با تمام توان برای انجام آن تلاش خواهد کرد.

به گزارش پایگاه خبری عصر مسجدسلیمان روح الله جلیلی رئیس شورای شهر مسجدسلیمان اظهار داشت : شرایط خاص جغرافیایی شهر، کار نامگذاری را با دشواریهایی مواجه کرده است اما با جدیت این ضرورت شهری را در دستور کار خود قرار داده ایم و شهروندان گرامی در این زمینه میتوانند نامهای قدیمی یا پیشنهادی که مورد قبول ساکنین آن منطقه باشد به شورا درخواست دهند تا مورد بررسی قرار گیرد.

رئیس شورای شهر اظهار داشت: خبرنگاران و اصحاب رسانه میتوانند در جلسات شورا آزادانه شرکت نمایند مگر اینکه جلسه ای غیر علنی اعلام شود در غیر اینصورت از خبرنگاران و حتا فعالان اجتماعی میخواهم در جلسات شرکت و از نزدیک فعالیتهای شورا را رصد کنند.

جلیلی گفت: پارک کوهستانی تمبی در مساحتی حدود ۵۰ هکتار که میتوان آن را زیباترین پارک کوهستانی استان برشمرد و با پیگیریهای شورا و اجرای شهرداری کار تکمیلی آن رو به پایان است بزودی افتتاح خواهد شد و تلاش میشود فاز اول بلوار دوم شهری که در این شرایط اقتصادی اقدام عمرانی قابل توجهی محسوب میگردد نیز مورد بهره برداری قرار گیرد.

روح اله جلیلی در ادامه از تلاش و همکاریهای برخی مدیران شهری قدردانی نمود و افزود: اعتقاد دارم از کارها و تلاشهای موثر باید تشکر کرد و در این راستا اقدام نماینده محترم در دعوت از وزرا، معاونین و هیات های کارشناسی وزارت خانه ها به مسجدسلیمان از کارهای موثری است که قابل تقدیر بوده و فرصت کم نظیری برای بهره برداری ارگانهای مرتبط است.

وی در ادامه گفت: تلاش و پیگیری فرماندار محترم درخصوص حمایت از تیم فوتبال نفت و حل مشکل گاز منطقه سرمسجد و حمایت از سرمایه گذاران را نیز شایسته قدردانی میدانم زیرا این حمایتها میتواند زمینه ساز حضور بیشتر افراد و افزایش سرمایه گذاری در منطقه گردد.

جلیلی در خاتمه ضمن تشکر از تعامل و همکاری مدیر عامل محترم شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان با شهرداری و تلاش های بی وقفه مهندس مولایی شهردار محترم مسجدسلیمان و حمایتهای اعضای محترم شورای شهر از وی تاکید کرد: علاوه بر نامگذاری معابر، افزایش عوارض آلایندگی، تعیین تکلیف خانه های فرسوده و مخروبه در محلات و مناطق آلوده، پیگیری تعیین اراضی مناسب جهت احداث آرامستان بزرگ شهر، پیگیری جهت آسفالت معابر و چند اقدام دیگر در دستور کار شورا قرار دارد و تلاش میشود تا پایان دوره شورا این اقدامات به سرانجام رسند.

نام:

ایمیل:

نظر: