بی مهری مسئولان استانی و شهرستانی نسبت به اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی اندیکا همچنان ادامه دارد

عصر مسجدسلیمان //  سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان اندیکا گفت: بی مهری مسئولان استانی و شهرستانی نسبت به این اداره همچنان ادامه دارد. به گزارش پایگاه خبری عصر مسجدسلیمان ، سجاد کاظمی سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد ...

عصر مسجدسلیمان //  سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان اندیکا گفت: بی مهری مسئولان استانی و شهرستانی نسبت به این اداره همچنان ادامه دارد.

به گزارش پایگاه خبری عصر مسجدسلیمان ، سجاد کاظمی سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان اندیکا با اعلام خبر فوق اذعان داشت : با گذشت یک دهه از تأسیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی در شهرستان اندیکا، ضمن آنکه قطعه زمینی ثبتی به مساحت ۱۰۰۰ متر مربع جهت احداث ساختمان این اداره واگذار شده، متأسفانه تاکنون قدمی در این راه برداشته نشد، این در حالی است که برخی مسئولان شهرستانی نیز دغدغه فرهنگ و هنر در اولویت کاری آنان نیست.

کاظمی افزود: با تکیه بر ظرفیت‌های موجود میتوان تا حدودی برخی مشکلات و کمبودهای این اداره را برطرف کرد، اما علی رغم پیگیری‌های انجام شده، تاکنون از جانب فرمانداری اندیکا و دفتر نماینده محترم در شهرستان مساعدتی در این زمینه حاصل نشده‌ است.

نام:

ایمیل:

نظر: