سه واحد صنفی دفتر پیشخوان در مسجدسلیمان به علت تخطی از دستورالعمل های کنترل کرونا پلمب شدند

عصر مسجدسلیمان // در راستای اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی و ابلاغیه ستاد ملی مبارزه با کرونا، سه واحد صنفی دفتر پیشخوان به علت تخطی از دستورالعمل های کنترل کرونا توسط واحد بهداشت حرفه ای مرکز بهداشت مسجدسلیمان و اداره ام ...

عصر مسجدسلیمان // در راستای اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی و ابلاغیه ستاد ملی مبارزه با کرونا، سه واحد صنفی دفتر پیشخوان به علت تخطی از دستورالعمل های کنترل کرونا توسط واحد بهداشت حرفه ای مرکز بهداشت مسجدسلیمان و اداره اماکن شهرستان پلمب شدند.

به گزارش پایگاه خبری عصر مسجدسلیمان ، دکتر شایسته شمی پور سرپرست شبکه بهداشت و درمان مسجدسلیمان با اعلام این خبر افزود: در راستای مصوبات ستاد ملی مقابله با کرونا بازرسان مرکز بهداشت به همراه اداره اماکن اقدام به پلمب سه واحد صنفی دفتر پیشخوان نمودند. سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان مسجدسلیمان افزود: نیروهای بهداشت محیط مرکز بهداشت به صورت روزانه از اصناف مختلف بازرسی و بر روند اجرای پروتکل‌های بهداشتی مقابله با کرونا و سایر نکات بهداشتی نظارت می‌کنند.

شمی پور با دعوت مردم به رعایت پروتکل‌های بهداشتی گفت: مردم از ترددهای غیرضروری در خیابان‌ها و به خصوص مرکز شهر پرهیز و در رفت‌وآمد های خود نیز حتما از ماسک استفاده کنند.

نام:

ایمیل:

نظر: