شهرستان مسجدسلیمان بر اساس رنگ بندی جزء شهرهای زرد کشور معرفی گردید/ کاهش آمار مبتلایان و زرد شدن شهرستان مسجدسلیمان به معنی شکست کرونا نیست

عصر مسجدسلیمان // در راستای مصوبات ستاد ملی مقابله با کرونا و رنگ بندی تمام شهرهای کشور بمنظور اجرایی شدن طرح جامعه مدیریت هوشمند محدودیت‌ها متناسب با وضعیت و روند بیماری کووید ۱۹، شهرستان مسجدسلیمان بر اساس رنگ بندی جزء ...

عصر مسجدسلیمان // در راستای مصوبات ستاد ملی مقابله با کرونا و رنگ بندی تمام شهرهای کشور بمنظور اجرایی شدن طرح جامعه مدیریت هوشمند محدودیت‌ها متناسب با وضعیت و روند بیماری کووید ۱۹، شهرستان مسجدسلیمان بر اساس رنگ بندی جزء شهرهای زرد کشور معرفی گردید.

به گزارش پایگاه خبری عصر مسجدسلیمان دکتر شمی پور مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان مسجدسلیمان با اعلام این موضوع گفت ؛ شاخص تعیین رنگ زرد در تقسیم بندی کلیه شهرهای سطح کشور بر اساس بستری مبتلایان کوید ۱۹ به ازای هر ۱۰۰ هزار نفر به میزان ۴ نفر تست مثبت روزانه می باشد .

وی افزود: در ادامه مصوبات ستاد ملی مقابله با کرونا و بر اساس دستورالعمل های اجرایی سازمان اداری و استخدامی کشور، حضور تمامی کارکنان ادارات دستگاه های ارائه دهنده خدمات ضروری و مرتبط با ماموریت‌های اساسی مانند: مراکز بهداشتی درمانی ، اورژانس ها ، پلیس، آتش نشانی و … ضروری می باشد و میزان حضور پرسنل حاضر در دیگر ادارات و دستگاه ها اعم از خصوص و دولتی را به میزان ۲/۳ (دو سوم ) تعیین نمود.

شمی پور در بخش دیگر سخنان گفت ؛ در شرایط فعلی و اعلام رنگ زرد شهرستان مسجدسلیمان در خصوص تقسیم بندی مشاغل، تنها گروه شغلی چهار به میزان دو هفته مجاز به فعالیت نبوده و دیگر گروه‌ها مطابق استاندارد های بهداشتی با رعایت پروتکل ها ، مجاز به فعالیت هستند و در صورت مشاهده تخلف توسط واحدهای صنفی مجاز و عدم رعایت پروتکل های بهداشتی ، واحد صنفی متخلف به میزان یک هفته پلمب خواهد شد .

وی ادامه داد : اعلام الزامات و محدودیت ها ، در صورت تغییر شرایط با تشخیص وزارت بهداشت قابل تسهیل و تشدید خواهد بود و کلیه فعالیت های آموزشی مدارس ، دانشگاه ها ، موسسات آموزش عالی و آموزشگاه های خصوصی ، حوزه های علمیه و نماز جمعه کاملا تعطیل میباشد .

دکتر شمی پور ضمن تشکر از همکاری تمام ادارات و ارگانهایی که در کنترل پیک اخیر کرونا با مجموعه بهداشت و درمان همراهی نمودند ، با تاکید بر رعایت هرچه بیشتر نکات بهداشتی با توجه به زرد شدن شهرستان در ۲ هفته ی پیش رو ، خواستار رعایت محدودیت ها شد.

وی در خاتمه گفت : کاهش آمار مبتلایان و زرد شدن شهرستان مسجدسلیمان به معنی شکست کرونا نیست و هرگونه بی احتیاطی همشهریان احتمال برگشت به دوران فوق بحرانی کرونا را به همراه خواهد داشت. به همین دلیل از همه ی همشهریان محترم خواهشمندم تا انجام واکسیناسیون این بیماری همچنان پروتکل های بهداشتی و استفاده از ماسک را رعایت کرده و از شرکت درهرگونه تجمعات به ویژه مراسمات عروسی و عزا خودداری کنند.

نام:

ایمیل:

نظر: