دیدار دکتر علیرضا ورناصری با اهالی برخی از مناطق روستایی حوزه انتخابیه در راستای بررسی مشکلات این مناطق

عصر مسجدسلیمان // نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی در راستای بررسی مشکلات و معضلات مربوط به مناطق روستایی با مردم برخی از روستاهای حوزه انتخابیه دیدار چهره به چهره داشت. به گزارش پایگاه خبری عصر مسجدسلیمان ، در ادامه با ...

عصر مسجدسلیمان // نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی در راستای بررسی مشکلات و معضلات مربوط به مناطق روستایی با مردم برخی از روستاهای حوزه انتخابیه دیدار چهره به چهره داشت.

به گزارش پایگاه خبری عصر مسجدسلیمان ، در ادامه بازدید های میدانی دکتر علیرضا ورناصری از مناطق محروم و کمتر توسعه یافته حوزه انتخابیه ، وی با حضور در بخش گلگیر و بازدید از روستاهای تمبی چم فراخ، تلبمن و چهاربیشه با اهالی این مناطق دیدار چهره به چهره و مشکلات انها را مورد بررسی قرار داد.

طی این دیدارها و نشست های صمیمانه در سه روستا ، مردم مشکلات خود را در زمینه های متفاوت فرهنگی، اجتماعی، عمرانی، آموزش ، بهداشت وسلامت بیان کردند.

علیرضا ورناصری نماینده مردم مسجدسلیمان، لالی ، هفتکل و اندیکا ضمن ابراز خرسندی از حضور در جمع اهالی روستاها ،بیان داشت : اولویت مهم ما در امر خدمت رسانی به مردم در مناطق روستایی و کم برخوردار میباشد زیرا وظیفه دینی و انقلابی ما توجه به این موضوع و پیاده کردن این فریضه است

وی افزود: مشکلات عنوان شده مردم این روستاها ودیگر مناطق مطالبه بحق و منطقی است زیرا این مناطق از یک محرومیت خاص برخوردار هستند که در این رابطه پیگیری های خوبی در سطح کلان جهت رفع مشکلات انجام شده است تا بزودی شاهد رفع معضلات روستاییان باشیم.

نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی اذعان داشت: بخش گلگیر مشکلات متعددی در حوزه های مختلف از جمله: آب ، برق ، گاز، راه، بهداشت، آموزش و پرورش مخابرات ، آنتن دهی وپوشش اینترنت و… را دارا می باشد که بدین منظور با دیدار وزرا و مدیران کل، مطالبات مردم پیگیری شده است که بزودی شاهد عملی شدن پروژه های عمرانی در حوزه های مختلف در سطح شهرستان و اطراف جهت رفع این مشکلات خواهیم بود.

وی با اشاره به درخواست مردم درخصوص نبود خانه بهداشت،به نقش تعيين كننده خانه هاي بهداشت در تامين سلامت روستائيان اشاره كرد و بیان داشت: بهره مندي از امكانات بهداشتي حق همه افراد است ، که جهت پیگیری این مورد نیز از هیچ تلاشی فروگذار نخواهم کرد.

علیرضا ورناصری با تاکید بر ضرورت تکمیل وبهسازی جاده روستایی بخش گلگیر تصریح کرد: از اقدامات قابل اجرا در آینده نزدیک، تعیین تکلیف جاده تمبی-گلگیر است که امیدوارم این تصمیم جهت بهره مندی مردم شریف تاثیر گذار باشد.

گفتنی است مهم ترین مشکلات مورد بررسی در سه روستای ذکر شده به شرح ذیل میباشد:

روستای تمبی چم فراخ:

۱-نداشتن لوله کشی آب آشامیدنی
۲-نداشتن شبکه بهداشت
۳- آنتن دهی شبکه مخابراتی ۴-بهسازی جاده های روستا
۵-گاز رسانی

روستای تلبمن:

۱-نداشتن برق
۲-نبود مدرسه
۳-مشکل ارتباط دهی و اینترنت
۴-اشتراک آب
۵-آسفالت جاده ارتباطی

روستای چهاربیشه:
۱-نداشتن دکل مخابرات
۲-کمبود آب آشامیدنی
۳- نبود خانه بهداشت

 

نام:

ایمیل:

نظر: