تقدیر جمعی از شهروندان گل گیر از فعالیت های عمرانی شهرداری

عصر مسجدسلیمان // جمعی از شهروندان گُل گیر با حضور در دفتر شهردار این شهر از فعالیت های عمرانی شهرداری ابراز رضایت کردند به گزارش پایگاه خبری عصر مسجدسلیمان جمعی از شهروندان گُل گیر به نمایندگی از مردم این شهر با حضور در ...

عصر مسجدسلیمان // جمعی از شهروندان گُل گیر با حضور در دفتر شهردار این شهر از فعالیت های عمرانی شهرداری ابراز رضایت کردند

به گزارش پایگاه خبری عصر مسجدسلیمان جمعی از شهروندان گُل گیر به نمایندگی از مردم این شهر با حضور در دفتر شهردار از اقدامات و فعالیت های صورت گرفته اخیر در حوزه عمران و آبادانی گل گیر تقدیر کردند.

شهروندان گل گیر که پلاکارد تقدیر و تشکر از شهردار را با خود بهمراه داشتند ضمن اعلام رضایت از اقدامات صورت گرفته در خصوص آسفالت کلیه معابر و محلات ، سنگ فرش خیابانها ، صدور پروانه های ساختمانی ، احداث میدان آب درمانی گل گیر و سایر پروژه هایی که با هدف رفاه و آسایش مردم در حال انجام است ، از مهندس سلیمان آقابیگی شهردار و کارکنان زحمتکش و پر تلاش شهرداری گل گیر تقدیر نمودند.

شهردار گل گیر در این دیدار رضایتمندی مردم و توسعه عمرانی این شهر را از اهداف اصلی شهرداری برشمرد و از شهروندان خواست در پیشبرد و انجام امور شهری با یکدیگر تعامل و همکاری داشته باشند و مدیران شهری را در خدمات رسانی بهتر یاری رسانند.

سلیمان آقابیگی ادامه داد : قدرشناسی و اعلام رضایت شهروندان از اقدامات صورت گرفته توسط شهرداری گل گیر باعث دلگرمی و انگیزه مضاعف جهت خدمت بیشتر به مردم این منطقه خواهد بود و ما با تمام توان در مسیر عمران و آبادانی این شهر حرکت خواهیم کرد.

 

نام:

ایمیل:

نظر: