آژیر خطر کرونا در مسجدسلیمان به صدا در آمد / برگزاری مانور خودرویی هشدار دهنده و مقابله با کرونا در شهرستان مسجدسلیمان

عصر مسجدسلیمان // مانور خودرویی هشدار دهنده و مقابله با کرونا در شهرستان مسجدسلیمان برگزار شد. به گزارش پایگاه خبری عصر مسجدسلیمان در این مانور امدادی که با حضور ادارات مختلف شهرستان همچون شبکه بهداشت و درمان ،هوانیروز، ...

عصر مسجدسلیمان // مانور خودرویی هشدار دهنده و مقابله با کرونا در شهرستان مسجدسلیمان برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری عصر مسجدسلیمان در این مانور امدادی که با حضور ادارات مختلف شهرستان همچون شبکه بهداشت و درمان ،هوانیروز، آتش نشانی شهرداری، تانک سازی، هلال احمر، بهداشت و درمان صنعت نفت و بیمارستان تامین اجتماعی برگزار گردید از محل فرمانداری آغاز و در طول خیابان اصلی این شهرستان ادامه داشت .

دکتر شایسته شمی پور با اعلام این خبر افزود: به منظور آگاه سازی مردم از شرایط بحرانی شیوع بیماری در مسجدسلیمان و همچنین آماده سازی کلیه دستگاه های مرتبط تصمیم یه برگزاری این‌مانور گرفته شد .

رییس شبکه بهداشت و درمان ضمن قدردانی از حمایت های مسئولین ارشد شهرستان مسجدسلیمان در برگزاری این مانور اعلام کرد : اگر چه تمام دستگاه های متولی امر با تمام توان خود آماده ارائه خدمات در مقابله این همه گیری هستند اما عاجزانه از مردم درخواست میکنیم با رعایت پروتکل های بهداشتی و استفاده از وسایل محافظت فردی از قبیل استفاده از ماسک، شستشوی مرتب دست و فاصله گذاری اجتماعی یاریگر کادر درمان باشند .

شایان ذکر است طبق آخرین آمار ستاد ملی کرونا ، مسجدسلیمان جز ۴۳ شهر قرمز در کشور معرفی گردید و از عمده دلایل قرمز شدن این شهرستان می توان عدم توجه شهروندان به رعایت پروتکل و توصیه های بهداشتی و شرکت در اجتماعات و مراسم های عزا و شادی اشاره نمود .

 

 

نام:

ایمیل:

نظر: