توزیع ۷۰۰ بسته نوشت افزار میان دانش آموزان كم بضاعت مسجدسلیمانی با همت نفتی ها

عصر مسجدسلیمان // جدیدترین مرحله از رزمایش کمک های مومنانه در شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان صبح امروز و با توزیع ۷۰۰ بسته نوشت افزار به دانش آموزان کم برخوردار تحت پوشش دو نهاد حمایتی کمیته امداد امام خمینی (ره) ...

عصر مسجدسلیمان // جدیدترین مرحله از رزمایش کمک های مومنانه در شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان صبح امروز و با توزیع ۷۰۰ بسته نوشت افزار به دانش آموزان کم برخوردار تحت پوشش دو نهاد حمایتی کمیته امداد امام خمینی (ره) و بهزیستی برگزار شد .

به گزارش پایگاه خبری عصر مسجدسلیمان ، مرحله ی ششم از رزمایش کمک های مومنانه در شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان صبح امروز و با حضور مهندس قباد ناصری مدیرعامل و جمعی از مدیران این شرکت – سرهنگ سید عبدالمطلب حسینی فرمانده بسیج ناحیه مسجدسلیمان – نوذری رییس بهزیستی و منصورنیا رییس کمیته امداد امام خمینی (ره) برگزار شد و طی آن ۷۰۰ بسته نوشت افزار میان دانش آموزان این دو نهاد حمایتی توزیع گردید .

این بسته ها که شامل کیف – دفتر خط دار و نقاشی – بسته مداد رنگی – خط کش – تراش – مداد سیاه و مداد قرمز – خودکار و جا مدادی است به همت دفتر مدیریت و در راستای عمل به مسئولیت های اجتماعی این شرکت تهیه گردیده است .

با هماهنگی به عمل آمده قرار است در فازهای بعدی این رزمایش ، بسته های نوشت افزار تهیه شده در میان دانش آموزان کم برخوردار تحت پوشش کمیته امداد امام (ره) و بهزیستی شهرستان های لالی – هفتکل و اندیکا توزیع گردد .

لازم به توضیح است که پیش از این و طی سالهای ۱۳۹۶ تا ۱۳۹۸ و توسط شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان و در راستای عمل به مسئولیت های اجتماعی این شرکت تعداد ۹۲۰۰ بسته نوشت افزار تهیه و با همکاری اداره آموزش و پرورش شهرهای مسجدسلیمان – لالی – هفتکل و اندیکا میان دانش آموزان توزیع گردید .

نام:

ایمیل:

نظر: